Kevään koronaviruspandemia pakotti yritykset reagoimaan nopeasti uuteen tilanteeseen ja ottamaan loikan kohti itseohjautuvampaa toimintatapaa. Näin myös isännöintialalla, jossa itseohjautuvuuden lisääntyminen tarkoitti mm. etätyön lisääntymistä, kasvokkaisten asiakaskohtaamisten vähenemistä, digitaalisten käytäntöjen haltuun ottamista sekä yksilön suurempaa vastuuta omasta työstään.

Isännöintiliitto järjestää yhteistyössä Balentorin kanssa webinaarin, joka alustaa marraskuussa 17.11. järjestettävää Johdettu itseohjautuvuus -seminaaria.  Webinaarissa käsitellään muun muassa seuraavia teemoja:

• Mitä itseohjautuvuus tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on?
  • Mistä itseohjautuvan yrityksen tunnistaa?
  • Miten kartoittaa yrityksen itseohjautuvuuden nykytilaa?
  • Millaisilla askelilla itseohjautuvuutta voi kehittää?

Webinaarin lopuksi julkaistaan pikakysely, jonka kautta pääset selvittämään yrityksesi itseohjautuvuuden nykytilaa. Askeleita itseohjautuvuuden seuraavalle tasolle vahvistat Isännöintipäivien avauspäivänä 17.11. järjestettävässä Johdettu itseohjautuvuus -seminaarissa.

Webinaarin asiantuntijoina yritysvalmentaja Suvi Tuominiemi Balentorilta sekä kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa Isännöintiliitosta.

Osallistumisehdot:

Webinaariin pääasiallisena kohderyhmänä ovat Isännöintiliiton jäsenyritysten johto ja avainhenkilöt, mutta webinaariin voi osallistua koko Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.