Webinaari on maksuton ja kaikille avoin!

Kotitalon webinaarissa keskiviikkona 18. elokuuta 2021 kuullaan taloyhtiön vesikaton ylläpidosta pähkinänkuoressa. Kattotutkan asiantuntija kertoo, miksi katon kunnosta kannattaa olla kiinnostunut ja mitä vaaranpaikkoja kattoon liittyy. Samalla pohditaan, onko taloyhtiön pitkän tähtäimen suunnitelma eli PTS kunnossa myös katon osalta.

Taloyhtiöiden hallitukset saavat webinaarista mukaansa tarpeellista kattotietoa päätöksenteon tueksi.

Webinaarissa aiheesta kertoo lisää Kattotutkan Tampereen aluepäällikkö Jyri Pitkänen. Hänen kanssaan keskustelemassa on Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaari on suunnattu erityisesti taloyhtiön hallitusten jäsenille ja aktiivisille osakkaille.

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton ja kaikille avoin. Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojesi luovuttamisen webinaarin kumppanille sekä Kotitalolehdelle ja saavasi jatkossa taloyhtiöasumiseen liittyviä vinkkejä Kotitalolta sekä muutamia viestejä kumppanilta. Vinkit voivat sisältää Kotitalon sähköistä suoramarkkinointia.

Webinaarin kumppanina:

Kattotutkan logo