Monissa taloyhtiöissä on ongelmana, että taloyhtiöiden vakuutusarvot eivät riitä täysarvosaneeraukseen. Viemäriremontteja varten tarvitaan siis uusia ratkaisuja, jotka eivät välttämättä tarvitse toteutuakseen rahoituslaitosta. Kotitalon webinaarissa pureudutaan viemäristön huoltosopimukseen yhtenä vaihtoehtona täyssaneerauksen tilalle. Webinaarissa käydään läpi:

• Viemäristön huoltosopimuspalvelun lähtökohdat sekä palvelun vakutuus
  • Miten usein huoltokohteissa käydään?
  • Huoltosopimuksen päättyminen: millä prosentilla viemäristöä on korjattu ja miten se todennetaan?

Lisäksi esitellään hintalaskuri, jolla taloyhtiön huoltosopimuksen hintaa voi haarukoida omaan taloyhtiöön nopeasti ja kätevästi. Aiheesta kertoo toimitusjohtaja Antti Hukkanen QL Protection Oy:stä. Webinaarin moderoi asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta.

Kaikille avoin webinaari on suunnattu erityisesti taloyhtiöiden hallitusten jäsenille ja aktiivisille osakkaille.

Maksuton webinaari pidetään tiistaina 23. helmikuuta klo 17.30. Webinaari kestää 45 minuuttia ja sen kaupallinen kumppani on QL Protection Oy.

Webinaarin loppuun on myös varattu aikaa yleisökysymyksille. Tervetuloa mukaan!

Webinaarin kumppanina: