Webinaari on maksuton ja kaikille avoin!

Webinaarissa kerrotaan LeaseGreenin tavasta toteuttaa XL-kokoisten taloyhtiöiden energiaremontit niin, että taloyhtiön säästöt ja kustannukset tiedetään varmasti jo etukäteen.

LeaseGreenin toteuttamien energiaremonttien avulla taloyhtiöiden lämmitysenergian kulutus pienenee yleensä 45–65 %, kun kaukolämpö korvataan maalämpöjärjestelmällä. Webinaarissa kerrotaan säästöjen muodostumiseen vaikuttavista asioista ja vastaamme yleisimpiin toteutukseen liittyviin kysymyksiin.

Webinaarissa aiheesta kertoo asiakkuusjohtaja Sami Läntinen ja suunnittelujohtaja Simo Nurmi Leasegreeniltä. Webinaarin moderoi asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta.

Webinaari on suunnattu erityisesti taloyhtiön hallitusten jäsenille ja aktiivisille osakkaille.

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton ja kaikille avoin. Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojesi luovuttamisen webinaarin kumppanille sekä Kotitalolehdelle ja saavasi jatkossa taloyhtiöasumiseen liittyviä vinkkejä Kotitalolta sekä muutamia viestejä kumppanilta. Vinkit voivat sisältää Kotitalon sähköistä suoramarkkinointia.

Webinaarin kumppanina:

Leasegreen logo