Koulutuksen teemana rakentamisen sopimukset ja prosessit

Rakentamisen laatuasiat, kuten reklamaatiot, työllistävät isännöintiä niin uudiskohteissa kuin korjausrakentamisessakin. Kesän 2019 seminaariristeily pureutuu teemaan mm. maankäyttö- ja rakennuslain muutosten, hallinnon luovutuksen, kirjanpidollisen käsittelyn, reklamaatioiden hoitamisen ja sopimisen näkökulmasta.

Tervetuloa oppimaan, verkostoitumaan ja viihtymään. Koulutukseen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta, ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta, paikallisten isännöitsijäyhdistysten henkilöjäsenet sekä tapahtumakumppaneiden edustajat.

Laki & järjestys -koulutus järjestetään Helsinki–Tukholma–Helsinki-risteilyllä m/s Silja Symphonylla. Tule mukaan alkukesän huippukoulutukseen päivittämään isännöintialan juridista osaamista ja verkostoitumaan!

Tutustu tapahtumakumppaneiden edustajiin, katso videot!

Katso koulutuksen ohjelma

Koulutuksen hinta:

Hyttiluokka B

• 1 hengen B-luokan hytti 535 eur / hlö
  • 2 hengen B-luokan hytti 395 eur / hlö

Hyttiluokka Promenade

• 1 hengen Promenade hytti 610 eur / hlö
  • 2 hengen Promenade hytti 470 eur / hlö

Hyttiluokka A

• 1 hengen A-luokan hytti 625 eur / hlö
  • 2 hengen A-luokan hytti 495 eur / hlö

Hyttiluokkaa De Luxe Promenade

• 1 hengen De Luxe Promenade hytti 795 eur / hlö
  • 2 hengen De Luxe Promenade hytti 610 eur / hlö

Hinnat sisältävät matkan, hytin, seminaariohjelman ja ruokailut ohjelman mukaisesti. Saatavilla rajoitetusti myös muita hyttivaihtoehtoja (Commodore ja Junior suite).

Tapahtuma laskutetaan jälkikäteen. Hintoihin lisätään laskutuksessa marginaalivero.

Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 17.4.2019 mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista osallistumismaksu veloitetaan kokonaisuudessaan riippumatta peruutuksen syystä. Estymisen varalle suosittelemme matkavakuutusehtojen tarkistamista. Esteen sattuessa tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö kuluitta 23.5.2019 asti. Tämän jälkeen laivayhtiö tarvitsee lopulliset matkustajatiedot, eikä muutoksia voi enää tehdä.

Mukana tapahtumassa: