Koulutuksen teemana tietoturva ja etätyö

Korona-aika toi etätyön tai tietoturva asiat aivan uudella volyymillä isännöinnin arkeen. Seminaarikokonaisuuden aikana pureudutaan yhä vain ajankohtaisempaa aiheeseen, tietoturvaan, juuri isännöinnin näkökulmasta. Toisena teemana on yleistynyt etätyö, jota käsitellään sekä työlainsäädännön näkökulmasta että etätyön tietoturvariskien teeman kautta. Koulutuksen koko ohjelma julkaistaa lopputalvesta.

Kahden päivän seminaarikokonaisuus tarjoaa vaikuttavan ja kattavan kokonaisuuden juridiikkaa, tietoturva-asiaa sekä tietoa työlainsäädännöstä ja etätyöstä. Tervetuloa oppimaan, verkostoitumaan ja viihtymään!

Kokonaisuus oli hyvä, Isännöintiliiton edustajatkin osasivat olla rennosti. Ohjelma oli tiivis, mutta ei liian täyteen tupattu. Aika kului kuin siivillä.

Avoin palaute vuoden 2019 Laki & järjestys -koulutuksen osallistujalta

Ajankohtaisia laadukkaita luentoja. Järjestelyt hyvät, ilmapiiri hieno.”

Avoin palaute vuoden 2018 Laki & järjestys -koulutuksen osallistujalta

Laki & järjestys -koulutus järjestetään koronatilanteen takia poikkeuksellisesti kuivalla maalla Scandic Aulangolla Hämeenlinnassa. Tule mukaan loppukesän huippukoulutukseen päivittämään isännöintialan juridista osaamista ja verkostoitumaan!

Koulutuksen hinta:

Standard-huone

• 1 hengen huone 370 eur / hlö (+ alv 24%)
  • 2 hengen huone 300 eur / hlö (+ alv 24%)

Superior-huone

• 1 hengen huone 420 eur / hlö (+ alv 24%)
  • 2 hengen huone 380 eur / hlö (+ alv 24%)

Sviitti

• 1 hengen huone 500 eur / hlö (+ alv 24%)
  • 2 hengen huone 450 eur / hlö (+ alv 24%)

Hinnat sisältävät majoituksen, seminaariohjelman ja ruokailut ohjelman mukaisesti.

Tapahtuma laskutetaan jälkikäteen. Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero. Lisäksi hintoihin lisätään laskutuslisä 2 eur verkko- ja sähköpostilaskuissa ja 5 eur paperilaskuissa.

Osallistumisehdot:

Koulutukseen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta, ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta, paikallisten isännöitsijäyhdistysten henkilöjäsenet sekä tapahtumakumppaneiden edustajat.

Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 19.7.2021 mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista osallistumismaksu veloitetaan kokonaisuudessaan riippumatta osallistujan tekemän peruutuksen syystä. Estymisen varalle suosittelemme matkavakuutusehtojen tarkistamista. Poikkeuksellisen tilanteen vuoksi estyneen henkilön tilalle voidaan tarvittaessa vaihtaa kuluitta toinen henkilö tapahtuman alkuun saakka.

Mikäli tapahtuma jouduttaisiin järjestäjän puolelta kokonaan perumaan, ei osallistujamaksuja laskuteta. Tässä tapauksessa myös mahdolliset aiemmin lähetetyt osallistumismaksulaskut hyvitetään ja maksut palautetaan.

Tapahtumassa mukana: