Ilmoittautuminen vuoden 2022 Laki & järjestys -koulutukseen on virallisesti päättynyt. Jos kuitenkin haluaisit vielä mukaan koulutukseen, olethan suoraan yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Ronkaiseen, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi, 045 233 9063 18.5. mennessä.

Koulutuksen teemana tänä vuonna eettisyys ja vastuut

Laki & järjestys on vuodesta toiseen yksi pidetyimmistä Isännöintiliiton koulutuksista. Laivaseminaarissa yhdistyvät laadukas koulutusohjelma, verkostoituminen kollegoiden ja palveluntarjoajien kanssa sekä merellinen tunnelma hauskanpitoa unohtamatta.

M/S Silja Serenade risteilee Helsingistä Tukholmaan ja takaisin 9.–11.6.2022. Seminaariohjelman teema on tänä vuonna eettisyys ja vastuut, ja luvassa on muun muassa kunnossapitovastuun klassikoita, juridiikan ajankohtaiset sekä avoimen hankinnan anatomiaa. Puhujina on aiheiden rautaisia osaajia.

Varmista paikkasi koulutuksessa saman tien, sillä kaikki 1.3.2022 mennessä ilmoittautuneet saavat lahjaksi kupongin laivan erikoisaamiaiselle ravintola Tavolàtaan!

Pohditko osallistumista ensimmäistä kertaa? Tarjoamme kaikille Laki & järjestyksen uusille osallistujille 40 euron arvoisen laivalahjakortin! Lahjakortti käy maksuvälineenä kaikkialla laivassa.

Olet lämpimästi tervetullut alkukesän parhaaseen laivaseminaariin oppimaan, verkostoitumaan ja viihtymään!

Tutustu koulutuksen koko ohjelmaan täällä

Katso, ketkä ovat ilmoittautuneet mukaan koulutukseen!

Laki & järjestys -seminaari saa vuodesta toiseen osallistujilta erinomaisia arvioita. Vuoden 2019 Laki & järjestys -koulutuksen osallistujat arvioivat seminaarin asteikolla 1-5 seuraavasti:
  • Ilmapiiri 4,75
  • Yleisarvosana 4,5
  • Järjestelyt 4,6
  • Verkostoitumismahdollisuudet kollegoiden kanssa 4,6
  • Verkostoitumismahdollisuudet tapahtumakumppaneiden kanssa 4,5

Koulutuksen hinta:

Hinnat sisältävät matkan, hytin, kahden päivän seminaariohjelman, a là carte -illallisen ruokajuomineen torstaina, kumppaniohjelmaan osallistumisen perjantaina sekä muut ruokailut ruokailut ohjelman mukaisesti.

Hyttiluokka B

• 1 hengen B-luokan hytti 545 eur / hlö
  • 2 hengen B-luokan hytti 295 eur / hlö
  • 4 hengen B-luokan hytti 235 eur / hlö

Hyttiluokka Promenade

• 1 hengen Promenade hytti 610 eur / hlö
  • 2 hengen Promenade hytti 470 eur / hlö
  • 3 hengen Promenade hytti 445 eur / hlö
  • 4 hengen Promenade hytti 432 eur / hlö

Hyttiluokka A

• 1 hengen A-luokan hytti 635 eur / hlö
  • 2 hengen A-luokan hytti 499 eur / hlö
  • 3 hengen A-luokan hytti 470 eur / hlö
  • 4 hengen A-luokan hytti 454 eur / hlö

Hyttiluokka De Luxe Promenade

• 1 hengen De Luxe Promenade hytti 845 eur / hlö
  • 2 hengen De Luxe Promenade hytti 660 eur / hlö

Hyttiluokka De Luxe

• 1 hengen De Luxe Promenade hytti 879 eur / hlö
  • 2 hengen De Luxe Promenade hytti 690 eur / hlö

Saatavilla myös muita hyttivaihtoehtoja (Commodore, Commodore Balcony ja Junior Suite).

Hyttivaihtoehtoihin pääset tutustumaan tarkemmin Tallink Siljan sivuilta täältä.

Tapahtuma laskutetaan jälkikäteen. Hintoihin lisätään laskutuksessa marginaalivero. Isännöintiliiton hallituksen jäsenillä on poikkeuksia hyttihintoihin. Isännöintiliiton hallituksen jäsenet eivät kuulu muiden osallistumisetujen (erikoisaamiainen tai ensikertalaisen lahjakortti tms.) piiriin.

Osallistumisehdot:

Koulutukseen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta, ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta, paikallisten isännöitsijäyhdistysten henkilöjäsenet sekä tapahtumakumppaneiden edustajat.

Laskutus- ja peruutusehdot:

Seminaari laskutetaan tapahtuman jälkeen. Laskutusvaiheessa hytin hintaan lisätään marginaalivero. Sähköpostitse ja verkkolaskuina toimitettaviin laskuihin lisätään 2 euron laskutuslisä. Postitse toimitettaviin laskuihin lisätään 5 euron laskutuslisä. Isännöintiliiton hallituksen jäsenillä on poikkeuksia hyttihintoihin. Isännöintiliiton hallituksen jäsenet eivät kuulu muiden osallistumisetujen (erikoisaamiainen tai ensikertalaisen lahjakortti tms.) piiriin.

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 9.5.2022 mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista osallistumismaksu veloitetaan kokonaisuudessaan riippumatta peruutuksen syystä. Estymisen varalle suosittelemme matkavakuutusehtojen tarkistamista. Esteen sattuessa tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö kuluitta 25.5.2022 asti. Tämän jälkeen laivayhtiö tarvitsee lopulliset matkustajatiedot, eikä muutoksia voi enää tehdä.

Heräsikö kysymyksiä tai tarvitsetko apua ilmoittautumisessa?

Hilla Ronkainen
Tapahtumatuottaja