Taloyhtiöiden lämmitys on yllättävän laaja kokonaisuus. Pitäisi tarkistaa säännöllisesti muun muassa verkostopaineet, säätökäyrät ja paisunta-astioiden kunto sekä tietää lämmityslaitteiden tekniset käyttöiät. Webinaarissa saat tietoa siitä, mitä isännöinnin tulisi huomioida taloyhtiön lämmityskokonaisuuden hallinnassa.

Webinaarissa vastataan kysymyksiin:

• mitä haasteita lämmityksessä on eri ikäisissä taloissa (tekniset käyttöiät jne.)
  • miten lämmityksen ongelmia on tyypillisesti korjattu
  • miten lämmitysongelmia voidaan ennaltaehkäistä ja ratkoa nykyaikaisella palvelulla

Webinaarissa esitellään myös käytännön esimerkkejä siitä, miten taloyhtiön ja isännöinnin arki on helpottunut nykyaikaisen lämmityspalvelun avulla.

Webinaarissa ovat keskustelemassa lämmityksen asiantuntija Markku Salmela ja Wattisen liiketoimintajohtaja Mikko Lietsalmi DNA Oyj:ltä. Webinaarin moderoi kehityspäällikkö Minna Kivinen Isännöintiliitosta.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: