Tapahtuma on täynnä, mutta voit ilmoittautua varasijalle klikkaamalla yllä näkyvää “Ilmoittaudu tapahtumaan” -linkkiä ja täyttämällä tietosi lomakkeelle.

Lisävirtaa isännöintiin, osakehuoneistorekisteri (Asrek)

Osakehuoneistorekisteri (ASREK) yhdistää asunto-osakkeita koskevat tiedot ja omistajamerkinnät sähköiseksi palveluksi. Järjestelmä otetaan käyttöön vuoden 2019 alussa.

Osakehuoneistorekisteri on yksi Isännöintiliiton suurimmista lainsäädäntöön liittyvistä vaikuttamisteemoista. Syksyllä 2018 Isännöintiliitto järjesti tästä toimialaa velvoittavasta uudistuksesta tilaisuudet neljällä paikkakunnalla ja tilaisuuksia jatketaan myös tammikuussa 2019 Helsingissä.

Tilaisuudessa kuulet, mikä on osakehuoneistorekisteri, mihin sitä tarvitaan ja mitä se tarkoittaa osakkaalle. Lisäksi tarkastellaan rekisterin vaikutuksia isännöintiin ja taloyhtiön hallinnon hoitoon sekä kerrotaan miten sen tuloon pitää varautua.

Lisävirtaa isännöintiin -tilaisuuden järjestävät Isännöintiliitto ja Isännöinnin Auktorisointi ISA ry.

8:45 Aamukahvit
9:15 Tervetuloa
vt. toimitusjohtaja Marjut Joensuu, Isännöintiliitto
Varman terveiset
account manager Pia Salmén, Varma
9:30 Osakehuoneistorekisteri (Asrek) pähkinänkuoressa
lakiasiantuntija Jaana Sallmén, Isännöintiliitto
10:30 Tauko
11:00 Mitä muutos tarkoittaa?

• Isännöintiyritys: toimintatapojen uudistaminen
    • kehityspäällikkö Henrik Tuhkanen, Tapiolan Lämpö
  • Isännöintijärjestelmät: valmiina muutokseen?
    • myyntipäällikkö Petri Harjula, Festum Software Oy
  • Asiakkaat: tarpeet asumisen palveluiden digitalisoimiselle
    • kehityspäällikkö, Reetta Yrttimaa, Isännöintiliitto
11:50 Lounas
12:40 – 13:40 Valinnaiset klinikat:

• Avaimet asiakastarpeiden ja -tyytyväisyyden kartoittamiseen ja seurantaan
  • Mitä ISA-auktorisointi ja auktorisoitu isännöitsijä -pätevyys tarkoittavat asiakkaalle, isännöitsijälle ja isännöintiyritykselle?
  • Tehoa sähköiseen asiointiin ja asukasviestintään, mutta miten?
  • Tule ja kysy – ratkaisuja kiinteistöjuridiikan pulmiin

Asiantuntijat:

Tilaisuuden asiantuntijoina toimivat lakiasiantuntija Jaana Sallmén, kehityspäällikkö Reetta Yrttimaa ja vt. toimitusjohtaja Marjut Joensuu Isännöintiliitosta, kehityspäällikkö Henrik Tuhkanen Tapiolan Lämmöstä sekä myyntipäällikkö Petri Harjula Festum Software Oy:stä.

Klinikat:

Klinikat ovat otsikon mukaisia keskustelutilaisuuksia. Osallistuja voi valita mieleisensä klinikan ja syventyä teemaan Isännöintiliiton asiantuntijan johdolla. Klinikat toteutuvat, mikäli osallistujia on vähintään 8 / klinikka.

Osallistumisehdot:

Tilaisuuksiin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta, ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta sekä isännöitsijäyhdistysten jäsenet. Isännöintiliiton jäsenyritysten sekä ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunnalle osallistuminen on maksutonta. Muille tilaisuuden hinta on 65 euroa + alv. Tilaisuuteen saapumattomuudesta, mikäli osallistumista ei ole peruttu etukäteen, veloitetaan 35 euron tarjoilumaksu.

Ilmoittautumalla tapahtumaan hyväksyt yhteystietojesi luovuttamiseen tapahtumakumppaneille.

Tarjoilujen mitoittamisen vuoksi sitovat ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 14.1.

Muutokset mahdollisia.

Tapahtumakumppaneina: