Isännöintiliitto viettää 15-vuotisjuhlavuottaan ja haluamme juhlistaa virstanpylvästä jäsentemme kanssa ympäri Suomen. Järjestämme syksyllä syntymäpäiväjuhlat kahdeksalla paikkakunnalla yhteistyön merkeissä! Toivottavasti pääset juhlimaan Isännöintiliittoa yhdessä meidän ja muiden jäsenten kanssa lähimmän kaupunkisi Lisävirtaa isännöintiin: Yhteistyössä asumisen hyväksi -tilaisuuteen.

Tilaisuuksissa isännöintialan yhteistyön muotoihin pureudutaan useasta näkökulmasta. Käsittelyssä ovat muun muassa tuottoisa asiakasyhteistyö, isännöinnin yhteistyöverkostot sekä sopiminen ja kilpailutukset. Lisäksi haluamme kuulla, millaista yhteistyötä haluaisitte Isännöintiliiton tekevän jäsenten kanssa tulevaisuudessa.

Olet lämpimästi tervetullut iloitsemaan kakun ja kuohuvan merkeissä Isännöintiliiton tähän astista ja tulevaa, yhteistyön täyteistä taivalta. Yhteistyön ja juhlan merkeissä ota mukaan kollegasikin.

Tilaisuuden aikataulu:

12:30 Ilmoittautuminen ja iltapäiväkahvit

Tervetuloa

Yhteistyö Isännöintiliiton kanssa, mitä sen tulisi olla?

toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva

13:30 Tuottoisan asiakasyhteistyön resepti

• Tunne asiakkaat ja heidän tarpeensa
  • Toimivien pelisääntöjen määrittely
  • Yhteistyön jatkuva kehittäminen

Puhujina tilaisuudesta riippuen kehityspäällikkö Reetta Yrttimaa tai jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäki

14:00 Tauko ja verkostoitumista yhteistyön hengessä
14:30 Yhteistyöverkostot ja sopiminen yhteistyökumppaneiden kanssa

• Kilpailutus
  • Puitesopimukset
  • Yhteistyösopimukset osana isännöintisopimuksia
  • Läpinäkyvyys & avoimuus

Puhujana tilaisuudesta riippuen Isännöintiliiton lakiasiantuntija Jaana Sallmén tai Jenni Lauhia

Paneeli: Yhteistyöverkostot hankinnoissa

Paneelissa 15-vuotisjuhlavuoden kumppaniyritysten edustajat: DNA, Elfin, Finib, iLOQ, Inwido, Kattotutka, Lindström, Vahanen

Paneelin moderoi tilaisuudesta riippuen asiakkuusjohtaja Aki Salo tai viestintäpäällikkö Kirsi Salo

Maljan nosto 15-vuotiaalle Isännöintiliitolle, tarjolla syntymäpäiväkakkua

Vapaata verkostoitumista yhteistyön merkeissä

16:45 Tilaisuus päättyy

Osallistumisehdot:

Tilaisuuteen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten ja -yhdistysten edustajat. Alkuun otamme vastaan ilmoittautumisia max. 5 henkilöä per yritys. Mikäli tilaisuus ei ole täynnä kahta viikkoa ennen tilaisuutta, voimme ottaa vastaan myös useampia ilmoittautumisia per yritys. Tilaisuus on osallistujille maksuton.

Tilaisuuteen ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen juhlavuoden kumppaneille.

Tarjoilujen mitoittamisen vuoksi sitovat ilmoittautumiset viimeistään 25.11.2019. Tilaisuuteen saapumattomuudesta mikäli osallistumista ei ole peruttu 25.11.2019 mennessä, veloitetaan 35 euron tarjoilumaksu.

Juhlavuoden kumppanit:

Muutokset mahdollisia.