Tunnetko työsopimuksia ja työaikaa määrittävän lainsäädännön? Entä tiedätkö, miten hyvällä johtajuudella rakennetaan parempaa kannattavuutta ja asiakastyytyväisyyttä?

Isännöintiyritysten johdolle suunnatussa Lisävirtaa johtamiseen -koulutuksessa laitetaan henkilöstöasiat kuntoon. Tule päivittämään osaamistasi työsopimuksista ja työaikakysymyksistä sekä johtamisen ja johtajuuden merkityksestä henkilöstötuottavuuteen, kannattavuuteen ja asiakastyytyväisyyteen. Päivän aikana kirkastetaan näkemys henkilöstön merkityksestä kannattavassa bisneksessä.

Koulutuksen päätteeksi järjestetään Prison Island -vankilaseikkailu. Seikkailun aikana verkostoituminen ja yhteistyö viedään aivan uudelle tasolle.

Tule mukaan kuulemaan, keskustelemaan, oivaltamaan ja innostumaan!

Aikataulu

8.30-9.00   Aamupala ja ilmoittautuminen
 9.00 Tervetuloa
toimitusjohtaja Tero Heikkilä, Isännöintiliitto
Työsopimukset, työehdot ja työlainsäädäntö
asianajaja, VT, MBA Jarmo Asikainen, Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy
 11.15-12.15 Verkostoitumislounas
Kilpailuetua henkilöstötuottavuudesta
strategisen hyvinvoinnin tutkija ja kehittäjä Ossi Aura
 16.00 Koulutuksen yhteenveto ja päätös
 16.30-18.00 Prison Island -vankilaseikkailu

Hinta

Kampanjatarjous 18.10. asti: kaksi yhden hinnalla, eli yhteensä 290 euroa (alv 0%)  sisältäen koulutuksen tarjoiluineen sekä päivän päättävän aktiviteetin. Vankilaseikkailun tehtäviä ratkottaessa yhteistyö ja verkostoituminen viedään uudelle tasolle.

Koulutukseen voivat osallistua vain Isännöintiliiton yritysjäsenet.

Lisätiedot tilaisuudesta: Koulutuspäällikkö Satu Lindén, puh. 041 530 3000, satu.linden@isannointiliitto.fi.

Muutokset mahdollisia.