Maineen rakennus ja hallinta

Webinaarissa Isännöintiliiton johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt puhuu maineen rakentamisesta ja hallinnasta. Maineen rakentaminen on pitkäjänteistä työtä ja sen hallintaan vaikuttavat jokapäiväiset tekemiset ja sanomiset. Jokainen meistä rakentaa omalta osaltaan mielikuvaa edustamastaan yrityksestä ja alasta joka päivä. Webinaarissa pureudutaan käytännönläheisesti siihen mistä hyvä maine rakentuu ja millaisia keinoja sen hallintaan on. Tilaisuudessa sivutaan myös isännöintialan mainekohua ja miten mainetta uudelleenrakennetaan. Webinaari sopii kaikille isännöintialan ja yrityksenä maineesta ja ylipäätään imagoasioista kiinnostuneille.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voi osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijoille mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.