Korona on vienyt meidät etätöihin koteihimme. Töitä tehdessä saattaa eteen tulla asioita, joita normaalisti kysyy kollegoilta. Nyt kaveria ei vieressä ole, joten on otettava muita keinoja käyttöön.

Webinaarissa käydään läpi, miten hyödynnät Mappi-jäsenpalvelua etätyökaverina:

• Mitä tietoa Mapissa on
  • Missä eri muodoissa tietoa löytyy
  • Miten etsit ja löydät tietoa Mapista

Webinaarissa jaetaan myös muita vinkkejä etätyöhön. Miten pitää yhteyksiä oman työpaikan porukan kanssa ja järjestää työyhteisön palavereja, jotta kotitoimistossa pysyy kärryillä, missä mennään? Miten pitää yllä henkilökunnan me-henkeä silloinkin, kun väki on etätöissä? Sinulla on myös mahdollisuus kertoa omat vinkkisi etätyöhön joko etukäteen tai webinaarin chatissa.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella (suosittelemme käyttämään Google Chrome -selainta). Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen tapahtuman kumppanille.