Onko mielessäsi poikkeuksellisesta kokouskeväästä johtuva tai muuten kiinteistöjuridiikkaan liittyvä lainopillinen pulma, johon kaipaat ratkaisua? Mikä isännöintiä askarruttaa lakiasioissa? -webinaari tarjoaa pulmaasi asiantuntevan ratkaisun, kun Isännöintiliiton lakiasiantuntija Laura Lithenius vastaa osallistujien ennakkoon esittämiin kysymyksiin.

Webinaarissa huomioitavat kysymykset esitetään webinaarin ilmoittautumislomakkeella 13.4. mennessä. Ennakkoon lähetetyt kysymykset pyritään käsittelemään webinaarin aikana. Mikäli kysymyksiä tulee niin paljon, ettei kaikkia ehditä käsittelemään, pyritään ne teemoittamaan, ja webinaariin valikoidaan useimmiten toistuvat teemat. Kysymyksiä pyritään huomioimaan myös muussa jäsenviestinnässä

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella (suosittelemme käyttämään Google Chrome -selainta). Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin mahdolliselle kumppanille.