Isännöintiyritysten avainhenkilöiden kahveilla pureudutaan isännöinnin arkea kuormittaviin tekijöihin ja pohditaan, miten yrityksen prosesseja kehittämällä voitaisiin poistaa kuormitustekijöitä, kehittää työn tehokkuutta sekä lisätä työhyvinvointia ja jaksamista. Tavoitteena on, että tilaisuuden alustus ja keskustelu herättävät uusia ideoita yritysten toimintatapoihin.

Tilaisuuden aineisto pohjautuu muun muassa Isännöintiliiton jäsenyritysten työntekijöille suunnattuun pikakyselyyn, jossa kartoitetaan kyselyhetken kuormitustekijöitä sekä vuoden 2019 työryhmän Tukea johtamiseen: Yrityksen prosessit kuntoon -tuloksiin.

Tilaisuuden aikataulu:

9:30 Ilmoittautuminen, aamupala ja verkostoitumista
10:00 Alustus ja ohjattua keskustelua teemasta
11:30 Tilaisuus päättyy

Työhyvinvointi ja jaksaminen ovat erittäin ajankohtaisia teemoja isännöintialalla. Tule kuulemaan ja keskustelemaan aiheista kollegoiden ja Isännöintiliiton asiantuntijoiden kanssa. Tilaisuuden alustajana Isännöintiliiton kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa.

Osallistumisehdot:

Tilaisuuteen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten johto ja avainhenkilöt. Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjoiluiden vuoksi sitova ilmoittautuminen 5.5.2020 mennessä. Paikalle saapumattomuudesta veloitetaan 30 euron tarjoilumaksu, mikäli ilmoittautumista ei ole peruttu 8.5.2020 mennessä.

Muutokset mahdollisia.