Kevät on ollut historiallinen taloyhtiöiden toiminnassa. Korjausrakentamisbarometrin mukaan koronakriisillä on ollut vaikutusta taloyhtiöiden hankkeista lähes joka kolmanteen. Joka viidennessä taloyhtiössä vallitseva tilanne on siirtänyt päätöksentekoa tulevaisuuteen siirrettyjen yhtiökokousten vuoksi. Isännöintiliiton tuoreen putkiremonttibarometrin mukaan kaksi kolmasosaa taloyhtiöistä alkaakin suunnitella putkiremonttia vasta, kun putket jo vuotavat.

Webinaarissa pureudutaan selkeällä otteella hankesuunnittelun tärkeyteen ja sen edistämiseen poikkeusaikana.

• Miksi hankesuunnittelu on tärkeä?
  • Miten hankesuunnittelu etenee?
  • Miten taklata putkiremontin haasteet poikkeusaikana?

Näihin ja muihin yleisiin, hankesuunnitteluun liittyviin kysymyksiin vastaa webinaarissa tiimiesimies, projektipäällikkö Anne Pursiainen Vahanen Rakennuttaminen Oy:ltä.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille.

Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esitettyjen tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina:

Vahanen logo