KONEen älykkäässä kunnossapidossa hyödynnetään edistynyttä analytiikkaa, jonka avulla päästään paremmin käsiksi siihen, millaista huolenpitoa hissi tarvitsee ja milloin. Tekoälypohjaisen teknologian avulla voimme tunnistaa ja hoitaa vianaiheuttajia ennakoivasti. Samalla hissistä kerätty data helpottaa korjausten ja modernisaatioiden suunnittelua sekä hissin käytön ja kunnossapitotoimenpiteiden seurattavuutta.

KONE Hissit Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa käydään läpi taloyhtiöiden tyypillisimpiä hisseihin ja niiden kunnossapitoon ja vastuukysymyksiin liittyviä asioita. Webinaarissa pohditaan myös, miten suunnitelmallisella ennakoivalla hissihuollolla voidaan varmistaa hissien kunto parhaalla mahdollisella tavalla – tämä luonnollisesti vastuullisesti ja kestävän kehityksen mukaisesti toteutettuna.

Webinaarissa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Miksi on järkevää ennakoida hissin korjaustarpeita tekoälyn avulla?
  • Mitä hyötyjä ennakoiva kunnossapito – tutummin KONE 24/7 Älykäs – pitää sisällään?
  • Mitä isännöitsijän ja hallitusten jäsenten pitäisi osata kertoa osakkaille kiinteistöjen ennakoivasta hissihuollosta?
  • Mitä kiinteistön haltijan pitää tietää hissien turvallisuusvaatimuksista ja vastuista?
  • Miten voi pienentää yhtä aikaa hiilijalanjälkeä ja kustannuksia?

Käymme läpi myös asiakasesimerkkejä ennakoivasta hissien kunnossapidosta.

Webinaarissa aiheesta ovat kertomassa KONE Hissit Oy:n liiketoimintajohtaja Pasi Paukkonen. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Tule kuulemaan yllä olevista ajankohtaisista teemoista. Käymme läpi myös käyttömukavuutta ja turvallisuutta lisääviä palveluitamme.

KONE Hissit Oy tarjoaa kaikille koko webinaariin osallistuneille 15 euron arvoisen Kotipizza-lahjakortin!

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina:

Kone logo