Taloyhtiön peruskorjauksia kannattaa suunnitella pitkäjänteisesti ja hyvissä ajoin ennakkoon. Kun taloyhtiöllä on pidemmän tähtäimen näkymä tulevista korjaustarpeista ja sen talous on muutenkin kestävällä pohjalla, myös rahoituksen saaminen on sujuvaa.

Danske Bankin ja Isännöintiliiton webinaarissa pureudutaan taloyhtiöiden korjaushankkeiden rahoitusvaihtoehtoihin ja erityisesti siihen, miten taloyhtiön taloutta rakennetaan pitkäjänteisesti ja kestävästi. Puhumme myös vihreistä taloyhtiölainoista ja siitä, miksi vihreä laina voi olla monelle taloyhtiölle tulevaisuuden rahoitusvaihtoehto.

Webinaarissa saat vastauksia muun muassa seuraaviin käytännönläheisiin kysymyksiin:

• Missä vaiheessa korjaushankkeen suunnittelua tulisi ryhtyä pohtimaan rahoituksen järjestämistä?
  • Saako taloyhtiö aina pankista lainaa korjaushankkeisiin?
  • Mikä on vihreä laina?

Webinaarissa aiheesta keskustelevat Danske Bankin asunto-osakeyhtiöiden rahoituksesta vastaava johtaja Ville Roihu ja Isännöintiliiton vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina:

DanskeBank logo