Energiaremontti tuo selvää säästöä ja hyötyä useimmille. Remontin suunnittelu lähtee parhaan lämmitystavan valinnasta. Valintaan vaikuttaa mahdollisuuksien lisäksi taloyhtiön tavoitteet. Samalla kannattaa tarkastella taloyhtiön tilannetta kokonaisuutena. Yhä useammat asukkaat vaativat sähköautoille latauspisteitä ja moni toivoo lisäksi ekologista aurinkosähköä. Miten suunnitella ja toteuttaa energiaremontti mahdollisimman sujuvasti? Helen pitkän linjan energiatoimijana tuntee ja tietää eniten hyötyvät taloyhtiöt ja heille sopivimman kokonaisuuden.

Webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Minkäkokoiset taloyhtiöt hyötyvät eniten lämmitystavan muutoksesta?
  • Kaukolämpö, maalämpö vai kaukolämpö tehostettuna poistoilmalämpöpumpulla? Mitä hyötyjä ja miten perustella vaihtoehtoja asiakkaille?
  • Tunnemme, olemme laskeneet ja osaamme kertoa jokaisen helsinkiläisen taloyhtiön parhaan lämmitystavan
  • Lämmitystavan uudistus, sähköautojen lataus ja aurinkovoimala – samassa hankkeessa vai erillisinä toteutuksina?
  • Investointina vai palveluna? Vaihtoehtojen vertailu kustannusten ja huolettomuuden näkökulmasta.
  • Energiaremontin hankinnan vaiheet Helenin kanssa

Webinaarissa aiheesta ovat kertomassa Helenin asiantuntijat. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja webinaarin kumppanille.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: