Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskustellaan monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti tuo keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Webinaarissa keskustellaan muun muassa seuraavista aihepiireistä:

• Mitä tarkoitetaan monikanavaisuudella ja mitä hyötyä siitä on isännöinnille?
  • Miten monikanavaisilla palveluilla voidaan tehostaa toimintaa ja lisätä asiakastyytyväisyyttä?
  • Digitalisaatio vs. digisyrjäytyminen – miten palvella kaikkia asiakasryhmiä ilman, että isännöinnin tehokkuus ja laatu kärsii?

Webinaarissa keskustelevat Tietoaika Oy:n toimitusjohtaja Jussi Taulu, OIT Isännöinnin varatoimitusjohtaja Jukka Niemelä sekä Isännöintiliiton kehityspäällikkö Ira Tenhunen

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: