13.11.2024 klo 9:00 - 9:45
Webinaari
Isännöitsijöiden arjessa toistuu tehtäviä kuten työpyyntöjen vastaanotto, huoltokumppaneiden kanssa kommunikointi, palveluiden varaukset ja laskutus, joiden hoitaminen manuaalisesti vie aikaa – ja välillä myös hermoja.
Syksyllä 2024 markkinoille tulleella isännöinnin ohjelmisto Mainderilla hoidat kaikki isännöinnin tehtävät ja automatisoit yleisimmät työnkulut. Asukassovelluksen avulla aktivoit asukkaita hoitamaan asioitaan digitaalisesti ja kumppanisovelluksen myötä huoltotiedot kulkevat reaaliaikaisesti eri osapuolten välillä.
Mihin käytät vapautuneen aikasi?
Tässä webinaarissa Mainderin tuotejohtaja Susanna Lahtinen demoaa ohjelmiston keskeiset ominaisuudet ja paljastaa niistä syntyvän ajan säästön. Kuulet myös, miten voit hyödyntää verkkomaksuja sekä tutustut taloushallintojärjestelmä Procountorin integraatioon.
Webinaarissa saat vastaukset muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
Webinaarin asiantuntijana toimii tuotejohtaja Susanna Lahtinen Mainderista. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.
Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja webinaarin kumppanille.
Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.
Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.
Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme.