Sähköiset ajoneuvot, kuten sähköautot, sähköpyörät, tasapainolaudat ja sähköiset potkulaudat ovat yleistyneet vauhdilla. Sähköisiä ajoneuvoja tullaan näkemään enenevässä määrin myös taloyhtiöiden asunnoissa, pihoilla, varastoissa ja autohalleissa. Millaisia riskejä sähköiset liikkumavälineet voivat aiheuttaa taloyhtiön paloturvallisuudelle?

Safetumin ja Isännöintiliiton webinaarissa käydään läpi sähköisten ajoneuvojen tuomia paloturvallisuusriskejä ja ideoidaan sitä, miten isännöinti voisi ennakoimalla parantaa sähköpaloturvallisuutta.

Webinaarissa saat vastauksia kysymyksiin:

• Millaisia tulipaloriskejä sähköisien ajoneuvojen ja niiden latauspisteiden lisääntyminen aiheuttavat?
  • Miten varmistaa sähköisen ajoneuvon latauspisteen paloturvallisuus ja lakisääteiset velvoitteet?
  • Miten sähköiset ajoneuvot ja latauspisteet tulisi huomioida taloyhtiön pelastussuunnitelmassa

Lisäksi annetaan muutamia ideoita siihen, miten sähköautojen ja -laitteiden latauspisteiden paloturvallisuutta voitaisiin parantaa taloyhtiöissä.

Webinaarissa aiheesta on kertomassa Safetumin toimitusjohtaja Teemu Kajava. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: