Näin käytät uudistunutta Talokysely-palvelua

Talokyselyllä voi tehdä taloyhtiöiden asukaskyselyjä ja isännöintiyrityksen asiakastyytyväisyys- ja henkilöstökyselyjä. Talokysely uudistui loppuvuodesta ja on nyt osa Mappi-jäsenpalvelua. Talokyselyn perusominaisuudet ovat säilyneet ennallaan ja uudistuksen myötä toteutimme myös käyttäjien toiveita. Lisäksi huhtikuun aikana palveluun tulee toiminto, jolla kyselyitä voi täydentää neljällä eri kysymystyypillä entisten kahden sijaan ja omien lisäkysymysten maksimimäärä kasvaa.

Tule kuulolle parikymmentä minuuttia kestävään miniwebinaariin, jossa näytämme konkreettisesti, miten otat Talokyselyn käyttöön ja teet kyselyjä, miten lisäät omia kysymyksiä ja miltä kyselytulokset näyttävät. Webinaaria suositellaan erityisesti Talokyselyllä kyselyitä tekeville yrityksille ja sen henkilökunnalle. Webinaariin ovat tervetulleita kuitenkin myös kaikkien muidenkin jäsenyritysten henkilökunta. Paikallisyhdistysten henkilöjäsenille tai muille ulkopuolisille webinaari ei sovellu, koska Talokysely on tarjolla vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille.

Talokyselystä ovat kertomassa Isännöintiliiton Johanna Kannas ja Anne Murtomäki.

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton. Webinaariin voi osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin.