Työ & talous -virtuaaliseminaarissa pureudutaan oman asiantuntijuuden esiintuomiseen isännöinnin arjessa sekä isännöintiyrityksen toimintatapojen ja työhyvinvoinnin yhteyteen. Lisäksi käsitellään etätyöaikana erityisen ajankohtaista työlainsäädäntöä sekä hyvän asiakaskokemuksen hyötyjä. Virtuaaliseminaari tarjoaa myös tietoiskuja useista teemoista.

Saat seminaarin aikana hyödyllisiä vinkkejä suoraan omaan työhösi jalkautettavaksi.

Tästä seminaarista et halua jäädä paitsi! Seminaari on maksuton Isännöintiliiton jäsenyritysten koko henkilökunnalle sekä jäsenyhdistysten henkilöjäsenille.

Ohjelma:

8.30 – 9.00 Rekisteröityminen tapahtumaan

9.00 – 9.05 Tervetuloa / toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

9.05 – 9.35 Oman asiantuntijuuden esiintuominen arjessa

Arvosta osaamistasi ja näin kerrot siitä muille / johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt

Taloutta osakkaille selkokielellä: Hyödyt ja keinot / jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäki, Isännöintiliitto

9.35 – 9.50 Kumppanitietoiskut

9.50 – 10.05 Hyvä asiakaskokemus: Mitä hyötyä isännöitsijälle ja miten voit vaikuttaa siihen / palvelupäällikkö Johanna Kannas, Isännöintiliitto

10.05 – 10.20 Kumppanitietoiskut

10.20 – 10.25 Tauko

10.25 – 10.45 Sujuvat toimintatavat tuottavat työhyvinvointia / keskustelemassa kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa Isännöintiliitosta ja asiamies Antti Kumpulainen Isännöinnin Auktorisointi ISA ry:stä

10.45 – 10.50 5 vinkkiä sisäiseen viestintään / palvelupäällikkö Laura Hyvönen, Isännöintiliitto

10.45 – 10.50 Kumppanitietoiskut

11.05 – 11.35 Virtuaaliset messut

11.35 – 12.00 Työlainsäädäntö ja etäyön ulottuvuudet / asiantuntija Atte Rytkönen, Suomen Yrittäjät

12.00-12.01 Tilaisuuden päätös

Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin.

Osallistumisehdot:

Virtuaaliseminaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Virtuaaliseminaari on osallistujlle maksuton. Ilmoittautumalla virtuaaliseminaariin hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja tapahtuman kumppaneille.

Virtuaaliseminaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki seminaariin toimitetaan osallistujille lähempänä virtuaaliseminaaria.

Tapahtuman kumppaneina: