Kaukolämpölaskujen eurot puhuttavat kerrostaloyhtiöiden yhtiökokouksissa. Tässä webinaarissa esitellään isännöitsijöille Wattisen tuottama taloyhtiökohtainen analyysi kaukolämmön kulutustiedoista. Se on isännöitsijälle valmis työkalu, jonka avulla on helppo esitellä hallitukselle ja yhtiökokoukselle lämmityksen kulutusta havainnollisin kuvin ja taulukoin. Analyysin avulla vertailu vastaaviin kiinteistöihin helpottuu ja kulutuksen pienentämiseen tarjotaan myös valmiita ehdotuksia.

Webinaarissa käydään läpi myös miten Wattisen kuukausiraportointi palvelee isännöitsijöitä taloyhtiöiden energiansäästöjen ja asumismukavuuden seurannassa.

Webinaarissa keskustelevat asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta ja Wattisen liiketoimintajohtaja Mikko Lietsalmi DNA:lta

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille.

Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esitettyjen tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: