Taloyhtiön paloturvallisuudesta huolehtiminen kuuluu taloyhtiön vuosittaisiin rutiineihin, mutta usein paloturvallisuuteen kiinnitetään enemmän huomiota vasta, kun asiasta huomautetaan tai jotakin sattuu. Miten isännöitsijä voisi varmistaa, että kaikki taloyhtiön paloturvallisuuteen liittyvät asiat ovat koko ajan kunnossa?

Turvakolmio Group Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa pureudutaan taloyhtiöiden paloturvallisuuden vastuisiin ja velvoitteisiin. Webinaarissa käydään selkeällä otteella läpi:

• Yleisimmät paloturvallisuusjärjestelmät ja niiden huoltovälit
  • Mitkä asiat paloturvallisuudesta kuuluvat isännöinnille ja mitkä kiinteistönhuollolle?
  • Mitkä ovat paloturvallisuuden yleisimmät sudenkuopat?
  • Miten hallita taloyhtiön paloturvallisuus kokonaisuutena?

Lisäksi käydään case-tyyppisesti läpi yksi palotarkastuspöytäkirja ja mitä sen osoittamat puutteet tarkoittavat isännöinnille.

Aiheesta alustavaa Turvakolmio Group Oy:n myyntipäällikkö Teemu Vanhanen. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: