Monissa taloyhtiöissä on ongelmana, että taloyhtiöiden vakuutusarvot eivät riitä täysarvosaneeraukseen. Viemäriremontteja varten tarvitaan siis uusia ratkaisuja, jotka eivät välttämättä tarvitse toteutuakseen rahoituslaitosta. QL Protection Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa pureudutaan viemäristön huoltosopimukseen yhtenä vaihtoehtona täyssaneerauksen tilalle. Webinaarissa käydään läpi:

• Viemäristön huoltosopimuspalvelun lähtökohdat sekä palvelun vakutuus
  • Miten usein huoltokohteissa käydään?
  • Huoltosopimuksen päättyminen: millä prosentilla viemäristöä on korjattu ja miten se todennetaan?

Lisäksi esitellään hintalaskuri, jolla taloyhtiön huoltosopimuksen hintaa voi haarukoida nopeasti ja kätevästi. Aiheesta alustaa QL Protection Oy:n toimitusjohtaja Antti Hukkanen. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: