Isännöintiliitto tarjoaa tänä vuonna näytönpaikkaa startup-yrityksille, joilla on kiinteistöalaa, taloyhtiömaailmaa tai isännöintiyrityksiä kiinnostava tuote tai palvelu. Mukaan on valittu viisi mielenkiintoista yritystä, jotka saavat maksutta paikan Isännöintipäivien messunäyttelystä.

Startup-yritysten haku on nyt päättynyt ja valitut yritykset Lahden Isännöintipäivien startup-alueelle ovat:

• AQVA.IO Oy / LeakLook
  • Barking Oy
  • Dwellet Oy
  • Energy Efficiency Clinic Oy
  • Ohjelmistotalo Sowellus Oy
Startup-yritysten valinnassa on huomioitu isännöintialaa kiinnostavat teemat. Isännöinti vastaa taloyhtiöiden suurista ja pienistä hankinnoista – miljardien eurojen arvosta joka vuosi. Asumisen laadun parantaminen, energiansäästö, viestinnän kehittäminen ja digitalisaatio ovat aiheita jotka kiinnostavat isännöintiyrityksiä ja asunto-osakeyhtiöitä.

Isännöintipäivät 2018

Isännöintipäiville 2018 odotetaan 700 isännöinnin ammattilaista, joilla jokaisella on hallittavinaan keskimäärin 20 taloyhtiötä. Isännöintipäivillä pääset siis kohtaamaan todelliset laatukontaktit.

Isännöintipäivien näyttely järjestetään 12.9. Lahden Messukeskuksessa. Isännöintikontaktien lisäksi voit tutustua yli sataan kiinteistöalalle palveluita tarjoavaan yritykseen.

Haun säännöt

• Startup-haun ohjeet ja säännöt

Osallistumiskelpoisuus

Hakuun voivat osallistua kaikki Suomessa rekisteröityneet yritykset, jotka ovat olleet toiminnassa enintään viisi vuotta. Osallistumisoikeutta ei ole yrityksillä jotka ovat aikaisempina vuosina toimineet Isännöintipäivien näytteilleasettajina. Järjestäjän työntekijät ja perheenjäsenet eivät voi osallistua hakuun.

Hakuaika

Hakuun voi osallistua ilmoittautumislomakkeen kautta 30.5.2018 asti. Osallistumalla hakuun hyväksyt myös nämä haun säännöt.

Voittajien valinta

Isännöintiliiton työntekijöistä koostuva raati valitsee haun voittajat. Raati valitsee vähintään viisi (5) tai enintään seitsemän (7) kiinnostavinta yritystä hakijoiden joukosta. Valituille yrityksille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sähköpostilla 20.6. mennessä. Mikäli voittajaa ei tavoiteta neljäntoista (14) päivän kuluessa, valitaan uusi voittaja.

Palkinnot

Haun voittaja saa oikeuden osallistua Isännöintipäivien näyttelyyn 12.9.2018 kello 9-17:00 Lahden Urheilu – ja Messukeskuksessa. Voittajille varataan oma alue näyttelyn startup-alueelta, josta löytyy pöytä ja sähkövedot. Palkinto kattaa kahden (2) yrityksen edustajan sisäänpääsyn Isännöintipäivien näyttelyyn, sekä ruokatarjoilut näyttelytilassa. Mahdolliset matka- ja majoituskulut eivät sisälly palkintoon. Palkintoa ei vaihdeta muuhun aineettomaan tai aineelliseen hyödykkeeseen.

Markkinointi

Järjestäjä pidättää oikeuden julkaista voittajien tiedot, sekä käyttää kuvia ja tietoa tapahtuman markkinoinnissa.

Järjestäjän ja osallistujan vastuut

Lain sallimassa laajuudessa Isännöintiliitto ei ole vastuussa mistään välillisistä vahingoista tai vahingoista, joita järjestäjä ei ole voinut kohtuudella huomioida etukäteen. Isännöintiliitto ei ole vastuussa vahingoista, jotka ovat seurausta kolmannen osapuolen toiminnasta tai syistä, joihin järjestäjä ei ole voinut vaikuttaa. Järjestäjä ei ota vastuuta myöskään vahingoista tai menetyksistä, jotka aiheutuvat väärin tehdystä tai puutteellisesta osallistumisesta, ja osallistumalla Hakuun osallistuja vakuuttaa, että kaikki hänen lähettämänsä informaatio on paikkansapitävää, ajantasaista ja täydellistä. Hakuun ja näihin sääntöihin sovelletaan Suomen lakia.

Tämän haun säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Mikäli osallistujaa epäillään väärinkäytöksistä tai sääntöjen vastaisesta toiminnasta, voidaan osallistujan osallistuminen kilpailuun hylätä ilman erillistä ilmoitusta.

Järjestäjä pidättää oikeuden säätöjen muutoksiin.

Järjestäjä

Haun järjestää Suomen Isännöintiliitto ry, PL 1370, 00101 Helsinki