Jäsenmerkit

Isännöintiliiton jäsenyyden merkki on jäsenyritystunnus, jota vain jäsenyritykset saavat käyttää markkinoinnissaan. Tälle sivulle on koottu kaikki jäsenyydestä kertovat tunnukset.

Näkyvillä jäsenyystunnuksilla osoitat asiakkaillesi ja muille sidosryhmillesi kuuluvasi alan edelläkävijöiden joukkoon. Käytä siis yritysjäsentunnusta asiakasviestinnässäsi, verkkosivuilla, tarjouksissa ja vaikkapa yhtiökokousmateriaaleissa ja laita diplomit näkyvälle paikalle kaikkiin toimipisteisiisi.

Jäsenyritystunnus

Alla olevasta ”Siirry tilaamaan”-napista voit ladata tunnuksen verkko- ja painoversiot. Lataaminen vaatii sisäänkirjautumisen.

Jos yrityksesi ei vielä ole jäsen, voit liittyä jäseneksi täyttämällä hakemuksen, niin saat myös kirjautumistunnukset.

Jäsenyritysdiplomi

Voit tulostaa diplomin Mapista valmiiksi yrityksen nimellä varustettuna. Tarvittaessa voit myös tilata diplomeita tulostettuna haluamasi määrän jäsenpalvelusta: toimisto@isannointiliitto.fi.

Jäsenyritystarra

Tarvittaessa voit tilata jäsenyritystarroja saamasi kappaleen lisäksi jäsenpalvelusta: toimisto@isannointiliitto.fi.

Isännöintiliiton uutissyöte yrityksen sivuille

Isännöintiliiton uutissyötettä saavat käyttää vain Isännöintiliiton jäsenyritykset. Kirjaudu jäsenpalveluun nähdäksesi lisätietoa.

Hae isännöintiä