Jäsenmerkit

Isännöintiliiton jäsenyyden merkki on jäsenyritystunnus, jota vain jäsenyritykset saavat käyttää markkinoinnissaan. Tälle sivulle on koottu kaikki jäsenyydestä kertovat tunnukset.

Näkyvillä jäsenyystunnuksilla osoitat asiakkaillesi ja muille sidosryhmillesi kuuluvasi alan edelläkävijöiden joukkoon. Käytä siis yritysjäsentunnusta asiakasviestinnässäsi, verkkosivuilla, tarjouksissa ja vaikkapa yhtiökokousmateriaaleissa ja laita diplomit näkyvälle paikalle kaikkiin toimipisteisiisi.

Jäsenyritystunnus

Alla olevista linkeistä voit ladata tunnuksen verkko- ja painoversiot.

Linkit näkyvät, kun olet kirjautunut jäseyrityksen pääkäyttäjänä. Jos yrityksesi ei vielä ole jäsen, voit liittyä jäseneksi täyttämällä hakemuksen.

Jäsenyritysdiplomi

Voit tulostaa diplomin Mapista valmiiksi yrityksen nimellä varustettuna. Tarvittaessa voit myös tilata diplomeita tulostettuna haluamasi määrän jäsenpalvelusta: toimisto@isannointiliitto.fi.

Jäsenyritystarra

Tarvittaessa voit tilata jäsenyritystarroja saamasi kappaleen lisäksi jäsenpalvelusta: toimisto@isannointiliitto.fi.

Isännöintiliiton uutissyötettä saavat käyttää vain Isännöintiliiton jäsenyritykset. Kirjaudu jäsenpalveluun nähdäksesi lisätietoa.

Hae isännöintiä