Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 11.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Ammatti-isännöitsijä, Isännöintitoimisto ISTO, Keski-Uusimaa

Isännöintitoimisto ISTO tuottaa Etelä-, Keski- ja Itä-Suomessa asiakkaiden tarpeita vastaavia kiinteistöjohtamisen palveluita kustannustehokkaasti ja ammattitaitoisesti. Tänä vuonna ISTO on valittu kotipaikallaan Vuoden Yritykseksi ja saanut Todistetusti tyytyväisimmät asiakkaat-sertifikaatin. Perustamme toimintamme avoimeen vuorovaikutukseen niin asiakasyhtiöiden, yhteistyökumppaneiden kuin oman henkilöstön kesken. Laadukas ja säännöllinen täydennyskoulutus ja sitä kautta ammattitaitoinen henkilökunta ovat toimintamme perusta. ISTO GROUP Oy perustettiin vuonna 2003 ja nykyisin palveluksessamme on yli 60 isännöintialan ammattilaista.

Asiakkaillemme olemme juuri sopivan kokoinen toimija; sopivan pieni ja riittävän suuri – samaan aikaan valtakunnallinen ja paikallinen.

ISTO laajentaa toimintaansa Keski-Uudellamaalla, jonne haemme

ammatti-isännöitsijää

Keski-Uudenmaan toimistomme sijaitsevat Järvenpään keskustassa ja Tuusulan Hyrylässä.

Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden hallinnollisen isännöitsijän tehtävät. Vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme ja arvojemme mukaisen aktiivisen, ammattitaitoisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on vahva kokemus isännöinnistä, tehtävään soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus sekä isännöintialan tutkinto. Olet tottunut etätyöskentelyyn ja käytät sujuvasti tietojärjestelmiä ja yleisempiä tietojenkäsittelyohjelmia.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen ammattilaisten keskuudessa sekä kilpailukykyiset ansiot. Työssäsi sinulla on tukena muiden isännöitsijöiden lisäksi ISTO:n kirjanpitäjät, asiakaspalvelu ja tekniset asiantuntijat. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja annamme mahdollisuuden ammattitaitoa ylläpitävään koulutukseen sekä yhtiömme kattavat henkilöstöedut ja laajennetun työterveyshuollon.

Lisätietoja tehtävästä antaa ISTO Etelä-Suomi Oy:n toimitusjohtaja Petteri Lötjönen, petteri.lotjonen@isto.fi , p. 010 411 8104. Lisätietoja ISTO:sta www.isto.fi .

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 11.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!