Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakasneuvoja, OP-Filia Oy Ab, Kemiönsaari

OP-Filia Oy Ab on Kemiönsaarella ja läntisellä Uudellamaalla toimiva isännöintitoimisto. Meidän 19 isännöitsijää ja 7 taloushallinnon asiantuntijaa palvelevat yli 300 taloyhtiötä.

Etsitkö monipuolista ja ihmisläheistä työtä? Haemme kasvavaan yritykseemme, huipputiimimme vahvistukseksi osa-aikaista

asiakasneuvojaa

Asiakasneuvojana työskentelet osana ammattitaitoista isännöintitiimiä, jossa teet saumatonta yhteistyötä isännöitsijöiden sekä kirjanpitäjien kanssa. Asiakasneuvojan roolissa toimit yrityksemme kasvoina asiakkaillemme sekä sidosryhmillemme, joten tehtävä edellyttää erinomaisia asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja.

Työsi koostuu niin asiakaskohtaamisista toimistolla kuten myös puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Työtehtäviisi kuuluu muun muassa sopimusten, tiedotteiden sekä muiden dokumenttien laatiminen, avainhallinta, laskutus sekä taloyhtiöiden asioiden raportointi.

Mitä me sinulta odotamme?
Työtehtävien menestyksekkääseen hoitamiseen tärkeintä on positiivinen asenne! Aikaisempi työkokemus asiakaspalvelu- ja toimistotehtävistä katsotaan suureksi eduksi.

Mikäli kiinteistöala on sinulle tuttua entuudestaan ja sinulla on tehtäviin soveltuva kaupallinen koulutus, tästä on myös etua, mutta olemme valmiita kouluttamaan oikean tekijän tehtäviinsä. Tehtävä edellyttää hyviä kielitaitoja (ruotsi & suomi). Lisäksi olet sinut tietokoneiden kanssa ja pystyt toimimaan pilke silmäkulmassa myös kiireen keskellä.

Asenne kuitenkin ratkaisee, joten mikäli olet halukas oppimaan uutta ja kehittymään kanssamme, hae rohkeasti mukaan!

Toimitusjohtaja Marléne Eriksson antaa lisätietoja, 010 257 3476 tai marlene.eriksson@op.fi. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi osoitteeseen marlene.eriksson@op.fi viimeistään 22.12.2019.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!