Asiakaspalvelija, Isännöintijokeri Oy, Helsinki

Isännöintijokeri Oy on riippumaton yksityinen isännöitsijätoimisto, jonka tarjoamat palvelut on kehitetty monipuoliseen isännöintialan työkokemukseen perustuen. Tavoitteenamme on taloyhtiön päättäjien kanssa kiinteistön arvon korottaminen ja asumistyytyväisyyden lisääminen.

Haemme asiakaspalveluhenkistä

asiakaskaspalvelijaa

vakituiseen työsuhteeseen.

Vastaat ensisijaisesti toimistomme asiakaspalvelusta. Tehtäviin kuuluvat monipuoliset asiakaspalvelu- ja toimistotehtävät. Asiakaspalvelu tapahtuu pääsääntöisesti puhelimitse, sähköpostitse ja taloyhtiösivujen kautta mutta myös henkilökohtaisessa kohtaamisessa toimistolla. Tehtäviin kuuluu mm. tiedotteiden ja yhtiökokouskutsujen toimitus asiakkaan
valitsemalla tavalla postitse tai sähköistä järjestelmää käyttäen.

Toivomme sinulta:

• kokemusta isännöintialalta ja sopivaa koulutusta
  • hyviä tietoteknisiä taitoja
  • hyvää suullista ja kirjallista viestintää
  • oma-aloitteellisuutta ja joustavuutta

Tarjoamme sinulle:
Vastuullisen ja mielenkiintoisen työn mukavien työkavereiden joukossa sekä kilpailukykyisen palkan ja hyvät työvälineet. Perehdytämme tehtävään ja tarjoamme tarvittaessa koulutusmahdollisuuksia.

Olisitko Sinä uusi Asiakaspalvelijamme? Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, kuitenkin 28.9.2020 klo 9.00 mennessä osoitteessa rekrytointi@isannointijokeri.fi. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Janica Diktonius, puh. 040 550 4303 keskiviikkona 16.9.2020 klo 12.00-14.00 ja tiistaina 22.9.2020 klo 9.00-11.00.