Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 26.08.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalvelija, MTR-Isännöinti Oy, Vantaa

MTR-Isännöinti Oy tuottaa kokonaisvaltaista isännöintipalvelua asunto-osake- ja kiinteistöosakeyhtiöille Uudenmaan alueella. Palveluihimme kuuluvat perinteisten hallinto- ja talouspalveluiden lisäksi mm. tekninen isännöinti sekä laki- ja viestintäpalvelut. MTR pitää huolta taloyhtiöstä ja sen asukkaista ja varmistaa, että arki toimii sujuvasti. Asiakaskokemus on meille tärkein mittari ja ohjaa kaikkea toimintaamme.

Edustamme isännöintialan uutta sukupolvea, joka panostaa palvelukokemuksen laatuun. Erotumme alan muista toimijoista työntekijöidemme nuorella keski-iällä ja tekemisen meiningillä.

Yrityksemme kasvaessa, tarvitsemme lisää tekijöitä. Nyt etsimme

asiakaspalvelijaa

Oletko sinä se puuttuva palanen?

Onko odotukset ylittävän asiakaskokemuksen tuottaminen sinulle sydämen asia? Isännöitsijäntodistus, pääomavastike ja taloyhtiöstrategia eivät ole sinulle ihan vieraita sanoja tai jos ovat, sinulta löytyy halua ja kiinnostusta oppia, mitä ne tarkoittavat?

Etsimällämme henkilöllä on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä, hyvät tietojenkäsittelyvalmiudet ja MS Office -taidot sekä reipas ote työntekoon. Toivomme, että olet iloinen, huumorintajuinen ja ulospäinsuuntautunut tiimipelaaja. Kiireiset sesonkiajat ovat alalle tyypillisiä ja edellyttävät myös hyvää paineensietokykyä. Jos tunnistat itsesi näistä, ole rohkea ja laita hakemusta tulemaan!

Tarjoamme sinulle mukavan työskentely-ympäristön ammattitaitoisessa ja hauskassa porukassa sekä hyvät työsuhde-edut.

Työ sisältää asiakaspalvelua kasvotusten, puhelimitse ja sähköisesti. Työssäsi ratkaiset asiakkaan ongelmia, vastaanotat toimeksiantoja ja neuvot erilaisissa asumiseen liittyvissä kysymyksissä. Tuotat myös sisäistä asiakaspalvelua eri henkilöstöryhmillemme.

Olemme joustavia aloituksen suhteen, mutta toivomme saavamme sinut osaksi porukkaamme mahdollisimman pian.

Laitathan siis ansioluettelosi sekä hakemuksesi palkkatoiveineen 26.8.2018 mennessä HR-koordinaattori Sanna Savolaiselle sähköpostitse osoitteeseen sanna.savolainen@mtr.fi. Tehtävään liittyvät kysymykset voit niin ikään esittää Sannalle meilitse.

Toivottavasti tapaamme pian haastattelun merkeissä!

Yrityksenä olemme avoin, hyväntuulinen ja innovatiivinen. Henkilökuntamme on nuorta, nuorekasta ja ammattitaitoista. Luovuus on meillä sallittua ja uusia ideoita kuunnellaan herkällä korvalla. Henkilökuntamme monipuolinen tausta luo rikkaan työympäristön, jossa kollegat tukevat ja huolehtivat toinen toisistaan. MTR tarjoaa työntekijöilleen mm. koulutusmahdollisuuksia, monipuolisen panostuksensa työhyvinvointiin sekä hyvän työskentely-ympäristön.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 26.08.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!