Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.10.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalvelija, MTR-Isännöinti, Vantaa

MTR-Isännöinti on osa kansainvälistä Odevo Groupia. Tuotamme kokonaisvaltaista isännöintipalvelua asunto-osake- ja kiinteistöosakeyhtiöille Uudenmaan alueella. MTR pitää huolta taloyhtiöstä ja sen asukkaista ja varmistaa, että arki toimii sujuvasti. Asiakaskokemus on meille tärkein mittari ja ohjaa kaikkea toimintaamme.
Yrityksenä olemme avoin, hyväntuulinen ja innovatiivinen. Henkilökuntamme monipuolinen tausta luo rikkaan työympäristön, jossa kollegat tukevat ja huolehtivat toinen toisistaan. MTR tarjoaa työntekijöilleen mm. koulutusmahdollisuuksia, monipuolisen panostuksensa työhyvinvointiin sekä mahdollisuuden myös etätyöhön.

Onko erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen sinulle sydämen asia? Isännöitsijäntodistus, pääomavastike ja taloyhtiöstrategia eivät ole sinulle ihan vieraita sanoja tai jos ovat, sinulta löytyy halua ja kiinnostusta oppia, mitä ne tarkoittavat?

Etsimme

asiakaspalvelijaa,

jolla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä. Erityisesti arvostamme aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta puhelimitse. Hyvät tietotekniset taidot sekä aiempaa kokemusta Office 365- ohjelmistojen käytöstä sekä reipas ote työntekoon. Toivomme, että olet iloinen, huumorintajuinen ja ulospäinsuuntautunut tiimipelaaja. Kiireiset sesonkiajat ovat alalle tyypillisiä ja edellyttävät myös hyvää paineensietokykyä. Jos tunnistat itsesi näistä, ole rohkea ja laita hakemusta tulemaan!

Tarjoamme sinulle nykyaikaisen työskentely-ympäristön ammattitaitoisessa ja hauskassa porukassa sekä hyvät työsuhde-edut. Työ sisältää asiakaspalvelua pääasiassa puhelimitse ja sähköisesti. Työssäsi ratkaiset asiakkaan ongelmia, vastaanotat toimeksiantoja ja neuvot erilaisissa asumiseen liittyvissä kysymyksissä. Tuotat myös sisäistä asiakaspalvelua eri henkilöstöryhmillemme.

Olemme joustavia aloituksen suhteen, mutta toivomme saavamme sinut osaksi porukkaamme mahdollisimman pian.

Laita hakemus ja CV palkkatoiveineen 31.10.2022 mennessä tämän linkin kautta. Tehtävään liittyvät kysymykset voit lähettää HR-koordinaattori Sanna Savolaiselle sähköpostilla osoitteeseen: sanna.savolainen@mtr.fi tai
puhelimitse: 09 83872573.

Toivottavasti tapaamme pian haastattelun merkeissä!

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.10.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!