Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 08.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalvelukoordinaattori, Isännöinti- ja laskentapalvelu ILP Oy, Helsinki

Isännöinti- ja laskentapalvelu ILP Oy:n tunnetaan yli 20 vuoden ajalta luotettavana ja ammattitaitoisena niin pienten kuin suurtenkin taloyhtiöiden keskuudessa. Taloyhtiömme sijaitsevat pääkaupunkiseudulla ja Turussa. Kilpailuetumme perustuu pitkäjänteiseen ja luotettavaan yhteistyöhön. Pieni organisaatiomme takaa nopean tiedonkulun ja sen, että asiakkaita palvellaan joustavasti ilman viiveitä. Lisäksi käyttämämme ohjelmistot sekä työvälineet ovat laadukkaita ja käytännöllisiä. https://ilp.fi

Haemme nyt Helsingin isännöintitiimiimme uuteen rooliin

asiakaspalvelukoordinaattoria

vastaamaan asiakaspalvelun ripeydestä ja laadukkuudesta.

Tehtävässä vastaat uudesta kokonaisuudesta, toimit asiakasyhteydenpidon avainhenkilönä ja pienen isännöintitiimimme tiedonkulun varmistajana. Työsi koostuu asiakkaidemme ongelmien ratkaisusta puhelimitse, chatilla ja sähköisesti. Huolehdit siitä, että tapahtumat kirjataan järjestelmiimme ja asiakas saa tarvitsemansa avun mahdollisimman pian. Lisäksi olet tärkeä lenkki toiminnan kehittämisessä, uuden asiakkuuden palvelutason määrittämisessä ja sähköistämisessä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä modernin asiakaspalvelun ja isännöintialan ammattilaiseksi toimivassa ja ammattitaitoisessa porukassamme! Pääset työskentelemään itsenäisessä roolissa ja jättämään oman kädenjälkesi toimintatapaamme. Asiakaspalvelumme henkilöityy juuri sinuun! Toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä, metroreitin varrella Helsingin Puotilassa. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työaika on ma-pe klo 8-16. Työmme tapahtuu Office -ympäristössä sekä Tampuuri -ohjelmiston avulla. Asiakaspalvelukieliämme ovat suomi ja englanti.

Haemme tehtävään organisointitaitoista ja hyvän asiakaspalvelun periaatteet sisäistänyttä moniosaaja – jonka hymy ei hyydy kinkkisessäkään tilanteessa eikä sormi mene suuhun digimaailmassa. Arvostamme aiempaa kerrytettyä kokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelusta ja useiden lankojen samanaikaisesta pyörittelystä sekä ratkaisukeskeistä asennetta ja vastuullisuutta. Asiakaspalvelukoordinaattorina saat osallistua myös muuhun hallinnolliseen tekemiseen ja siksi toivomme sinun olevan monipuolisesti kiinnostunut paitsi työsi myös työympäristösi kehittämisestä.

Oletko joukkomme uusi vahvistus? Tarjoamme mielenkiintoisia haasteita kehittyvässä ja kasvavassa yrityksessä. Haku paikkaan on auki 8.12.2019 saakka. Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv palkkatoiveineen hakulinkin kautta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja paikasta voit kysyä rekrytointikumppaniltamme Eeva-Maija Hiekkataipaleelta; emppu@porkkanajakeppi.fi, p. 0400710141.

Toivottavasti innostuit ja kuulemme sinusta pian!

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 08.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!