Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalveluneuvoja, Realia Isännöinti Oy, Helsinki

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Helsinkiin asiakaspalvelukeskukseen joukkoamme vahvistamaan ammattitaitoista ja innokasta

asiakaspalveluneuvojaa

Asiakaspalvelukeskuksessamme toimii yhteensä 18 asiakaspalveluneuvojaa kahdessa eri tiimissä. Hoidamme taloyhtiöiden asukkaiden asumiseen liittyviä asioita. Sijaitsemme Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien äärellä osoitteessa Valimotie 17-19.

Tehtävässäsi vastaat siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksen mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöi­sen palvelun. Hoidat asiakasyhtiöidemme asiakaspalvelutehtäviä puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana asiakaspalvelukeskuksen toimintaa.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä, aiempi kokemus kiinteistöalalta on eduksi. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri- ohjelmistosta, contact center- tai puhelintyöstä auttaa sinua tehtävässä menestymisessä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, tehokkaasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot sekä tykkään ratkaista ongelmia. Puhut sujuvasti sekä suomea että englantia ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksesi.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 20.2.2020 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?2b39151c. Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelukeskuksen tiiminvetäjä Jonna Lankinen sähköpostitse jonna.lankinen@realia.fi.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana:

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!