Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalveluneuvoja, Realia Isännöinti, Tampere

Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 700 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Tampereelle asiakaspalvelukeskukseen joukkoamme vahvistamaan ammattitaitoista ja innokasta

asiakaspalveluneuvoja

Tampereen toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Tampereen keskustassa Pyhäjärvenkadulla. Tehtävässäsi vastaat siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksen mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöi­sen palvelun. Hoidat asiakasyhtiöidemme asiakaspalvelutehtäviä puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana asiakaspalvelukeskuksen toimintaa.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä. Aiempi kokemus kiinteistöalalta on eduksi. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri- ohjelmistosta, contact center- tai puhelintyöstä auttaa sinua tehtävässä menestymisessä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, tehokkaasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot sekä tykkään ratkaista ongelmia. Puhut sujuvasti sekä suomea että englantia ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksesi.

Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla taukojumppia, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, haethan tehtävää viimeistään 7.2.2021 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?3f0b4c3f. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Kai Majaniemi numerossa 040 701 5724 tai sähköpostitse kai.majaniemi@realia.fi.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/realia-isannointi-tyopaikkana-hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!