Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.03.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalveluneuvoja x 2 (kesätyö), Realia Isännöinti Oy, Helsinki

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Haemme kesätöihin kiinteistöalasta kiinnostuneita

asiakaspalveluneuvojia

Realia Isännöinnin asiakaspalvelutiimiin Helsinkiin Valimotielle touko- syyskuun välille.

Tehtävässäsi vastaat siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksen mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Asiakaspalveluneuvojan tehtävässä hoidat puhelimitse ja sähköpostitse Realia Isännöinnin asiakaspalvelua. Ratkaiset mahdollisuuksien mukaan asiakkaan ongelmia puhelinsoiton aikana, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana yksikön toimintaa.

Olet ahkera ja innostunut oppimaan uutta. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta hyvää paineensietokykyä, erinomaisia asiakaspalvelutaitoja, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. Hymysi ei hyydy kovimmankaan kiireen keskellä. Kokemus kiinteistöalasta tai asiakaspalvelusta katsotaan eduksi. IT-taitosi ovat hyvät, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pysyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus call center- tai puhelintyöstä auttaa sinua tehtävässä menestymisessä.

Asenteeltasi olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka ottaa vastuun työstään ja haluaa auttaa asiakasta. Olet tehokas ja osaat ratkoa ongelmia. Pystyt tarvittaessa joustamaan. Persoonana olet sosiaalinen, reipas ja positiivinen. Puhut sujuvaa suomea ja englantia. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Olet tärkeä osa asiakaspalveluhenkistä tiimiä ja halutessasi voit jatkaa työskentelyä opintojesi ohella tuntityöntekijänä.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 31.3.2020 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?1e47b547. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä millä ajanjaksolla olet käytettävissä sekä mahdollisuutesi jatkaa tuntityöntekijänä kesätyöjakson jälkeen.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana https://www.realiaisannointi.fi/tule-meille-toihin

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.03.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!