Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.12.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakaspalvelutiimin vetäjä, Emännöintitoimisto Aamu, Vantaa

Emännöintitoimisto Aamu on isännöintitoimistojen vaihtoehdoksi perustettu taloyhtiön hallinnoinnin, johtamisen ja kehittämisen asiantuntija. Aamu tekee kaiken sen, mitä perinteinen isännöintitoimisto, ja paljon enemmän. Johdamme taloyhtiöitä tiedolla hyödyntäen ainutlaatuista taloyhtiötietokantaa ja 30 vuoden kokemusta kiinteistöjen johtamisesta. Alan edelläkävijänä takaamme asiakkaillemme kolmen tunnin vasteajan ja 100% tyytyväisyystakuun. Meillä työskentelee 14 erikoisosaajaa taloushallinnon ammattilaisista, digipalveluiden ja analytiikan osaajiin ja kiinteistöjohtamisen konkareihin. Hallinnoimme 315m€ arvosta kiinteistöjä ja palvelemme asiakkaitamme Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla. Tervetuloa meille! http://www.aamu.io

Saako loistava asiakaspalaute sinut syttymään? Miltä kuulostaisi olla mukana rakentamassa Suomen parasta isännöintipalvelua – tavoitteena ei enempää eikä vähempää kuin alan tyytyväisimmät asiakkaat. Jos ajatus kutkuttaa, tule meille töihin.

Emännöintitoimisto Aamu kasvaa ja kehittyy, ja haemme nyt

asiakaspalvelutiimille innostavaa liideriä

vakituiseen duuniin. Tiiminvetäjänä vastaat Aamun ytimestä – asiakaspalvelusta. Toimit suunnannäyttäjänä ja toiminnan kehittäjänä, sekä osallistut päivittäiseen asiakaspalveluun eri kanavissa.

Olet etsimämme henkilö, mikäli

• sinulla on korkeakoulututkinto, ja olet kokenut ja taidoistasi tunnettu asiakaspalvelun osaaja
  • ajattelet asiakaslähtöisesti, ja sinulla on ymmärrys palvelukokemuksen muodostumisesta
  • haluat haastaa itseäsi ja muita viemään asiakaspalvelukokemuksen uudelle tasolle
  • olet kiinnostunut digitaalisuuden tuomista mahdollisuuksista asiakaspalvelun laadun ja tehokkuuden takaamisessa
  • olet kunnianhimoinen ja oma-aloitteinen, innostava tyyppi, joka saa esimerkillään koko tiimin loistamaan

Tarjoamme

• joustavan, itsenäisen ja vastuullisen työn huikeassa porukassa, hyvinvoivassa työyhteisössä
  • mahdollisuuden onnistua, vaikuttaa ja kehittyä työssäsi hyödyntäen nykyaikaisia työkaluja ja toimintatapoja

Emännöintitoimisto Aamun toimisto sijaitsee Vantaan Tikkurilassa, mutta työntekijämme työskentelevät osittain myös etänä.

Aamun apuna rekrytointia hoitaa Rekryluuri. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen Rekryluurin hakupalvelun kautta mahdollisimman pian tai viimeistään 4.12.2020. Täytämme tiiminvetäjän saappaat heti sopivan tekijän löydettyämme. Työt voit aloittaa joustavasti sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jussi Laukkanen, Emännöintitoimisto Aamu. Lisätiedot puhelimitse 26.11.2020 klo 15.00 – 17.00 ja 3.12.2020 klo 15.00-17.00, p. 050 330 5518

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.12.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!