Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiakkuuspäällikkö, Aari Isännöinti Oy, Helsinki

Aari Isännöinti Oy on kasvava ja jatkuvasti toimintaansa kehittävä kiinteistöjohtamisen palveluita tarjoava Avara konserniin kuuluva yritys. Aari isännöi 17 400 asunnon kiinteistöomaisuutta, jonka lisäksi hallinnoimme liikekiinteistöjä ja palvelutaloja. Liikevaihtomme kasvaa jatkuvasti ollen tänä vuonna yli 3 milj euroa. Henkilökuntaa meillä on 33 henkilöä neljällä toimistollamme Helsingissä, Lahdessa, Jyväskylässä ja Tampereella. Etsimme omistaja konsernimme asiakkuuden hoitamiseen kiinteistöalan kokenutta ammattilaista. Lisätietoja meistä www.aari.fi (http://www.aari.fi/) ja www.avara.fi (http://www.avara.fi/)

Haemme nyt Helsinkiin, konserniasiakkuudesta vastaavaa

asiakkuuspäällikköä

vastaamaan valtakunnallisesti omistaja-asiakkaamme palvelutuotannosta.

Asiakkuuspäällikkönä vastaat osaltasi liiketoimintamme palvelulupauksen toteutumisesta ja tuet yrityksemme kasvustrategiaa. Päätehtävänäsi on suurasiakkaamme palvelun kustannustehokas johtaminen. Toimit yhteyshenkilönä kyseisen asiakkaan ja asiakkuusorganisaatiomme välillä. Vastaat myös palvelusopimussuhteista ja asiakkuussopimuksen kaikista velvoitteista kokonaisuutena ja ratkaiset asiakkaittemme tarpeisiin liittyviä ongelmia. Huolehdit myös raportoinneista, aikataulutuksista sekä liiketoimintamme ja palveluidemme kehittämisestä. Toimit tiiviissä yhteistyössä yritys- ja aluejohtomme kanssa ja sitä kautta vaikutat suuresti tulevan toimintamme suuntaviivoihin.

Toivomme sinulta

• soveltuvaa hallinnollista-, teknistä- tai kaupallista koulutusta
  • aiempaa työkokemusta palveluliiketoiminnan johto- ja tai esimiestehtävistä
  • kokemusta kiinteistöalan eri osa-alueilta, yhtiöhallinnosta, asunto-osakeyhtiölainsäädännöstä, kiinteistöjuridiikasta sekä kiinteistöoikeudellisista sopimuksista
  • hyviä organisointi- ja tiimityötaitoja sekä itseohjautuvuutta
  • sujuvaa suomen- ja englanninkielentaitoa, muu kielitaito luetaan eduksesi
  • hyviä IT-taitoja

Kaipaamme riveihimme ratkaisukeskeistä, avoimesti ja positiivisesti tuleviin mahdollisuuksiin ja muutokseen suhtautuvaa tiimitekijää. Kaikki ei ole vielä valmista ja siksi pääset aidosti vaikuttamaan tekemisemme tapoihin. Meillä saat äänesi kuulumaan ja pääset itse aidosti vaikuttamaan toimintamme kehittämiseen.

Toimistomme sijaitsee Pohjois-Haagassa, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Pääasialliset tehtävät roolissa ovat pääkaupunkiseudulla, mutta satunnainen matkustaminen Suomessa on todennäköistä. Tarjoamme käyttöösi asialliset työvälineet ja joustavat työnteon tavat.

Oletko joukkomme uusi vahvistus? Haku paikkaan on auki 6.9.2020 saakka. Laitathan vapaamuotoisen hakemuksen ja cv:n palkkatoiveineen hakulinkin kautta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja voit kysyä rekrytointikumppaniltamme Eeva-Maija Hiekkataipaleelta emppu@porkkanajakeppi.fi, gsm. 0400 710 141

Toivottavasti innostuit ja kuulemme sinusta pian!

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!