Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 02.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Asiamies, Isännöinnin Auktorisointi ISA ry

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry ylläpitää ja kehittää isännöinnin auktorisointijärjestelmää, auktorisoi isännöitsijöitä ja isännöintiyrityksiä ja valvoo niiden toimintaa. Toiminnallaan ISA ry edistää ammattimaista ja kehittyvää isännöintiä sekä pitkäjänteistä kiinteistöjen ylläpitoa. ISA ry on perustettu vuonna 1987, ja sen taustalla ovat Suomen Kiinteistöliitto ry ja Suomen Isännöintiliitto ry. https://www.isayhdistys.fi/

Haemme Isännöinnin Auktorisointi ISA ry:lle

asiamiestä

kehittämään ja laajentamaan yhdistyksen toimintaa sekä tekemään brändiä tunnetuksi. Asiamies on ISA ry:n kasvot.

Mitä toivomme sinulta?
Sinulla on ylempi tai alempi korkeakoulututkinto ja useiden vuosien kokemus isännöintialan asiantuntijatehtävistä. Asunto-osakeyhtiöosaaminen on tehtävässä menestymisen ehdoton edellytys. Olet ollut kosketuksissa laatutyöhön ja prosesseihin. Lisäksi sinulla on hyvä projektiosaaminen. Olet tottunut tekemään yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Sinulta löytyy talouden ymmärrystä, esimerkiksi budjetoinnista ja prosesseista. Pystyt sujuvasti hoitamaan kokoukset ja niiden dokumentoinnin. Puhut sujuvasti suomen kieltä ja tuotat selkeää tekstiä. Muun kielitaidon (ruotsi, englanti) katsomme eduksesi. IT-osaamisesi on hyvällä tasolla. Sinulla on vähintään B-ajokortti.

Persoonana olet rehti ja suoraselkäinen, helposti lähestyttävä ja positiivinen. Tulet vaivatta toimeen niin asiakkaiden kuin työkavereittesi kanssa. Asiakastyössä olet vakuuttava, asiantunteva ja luottamusta herättävä.

Työssäsi olet tavoitteellinen, omatoiminen ja itsenäinen. Pystyt esiintymään luontevasti, etkä hermostu kiperissäkään tilanteissa. Olet kehittämisorientoitunut, motivaatiosi onnistua ja menestyä työssäsi ovat huippuluokkaa.

Mitä pääset tekemään?
Asiamiehenä tehtäviisi kuuluu ISA-auktorisointien tunnetuksi tekeminen ja uusien asiakkaiden hankkiminen. Olet yhteydessä isännöintiyritysten johtoon ja tapaat heitä kasvotusten. Tartut puhelimeen ja jalkaudut kentälle. Toiminta-alueena on koko Suomi.

Tarjoamme sinulle vastuullisen, kiinnostavan ja ainutlaatuisen tehtäväkentän mielenkiintoisessa, eteenpäin katsovassa organisaatiossa. Työ on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi adecco.fi -sivujen kautta ja liitä mukaan suomenkielinen ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen. Hakuaika päättyy 2.2.2020, mutta käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Senior Rekrytointikonsultti Sisko Lahtinen numerosta 040 779 5541.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 02.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!