Asukasyhteistyön asiantuntija, Asokodit Asuntosäätiö, Helsinki

Asuntosäätiö-konserni on Suomen neljänneksi suurin asuinkiinteistöjen omistaja. Asuntosäätiön suurin tytäryhtiö Asuntosäätiön Asumisoikeus Oy (Asokodit) omistaa yli 16 000 asuntoa 31 paikkakunnalla. Konsernin toiminta perustuu jatkuvaan kehittymiseen sekä hyvien asumispalveluiden tuottamiseen yhdessä huolella valittujen kumppaneiden kanssa.

Arvomme muodostavat toimitamme perustan, asiakaskeskeisyys, vastuullisuus ja oikeudenmukaisuus ohjaavat valintojamme. Haluamme toimia vuorovaikutuksessa asukkaidemme kanssa ja kehittää toimintaamme yhteistyössä heidän kanssaan. Jotta voisimme palvella asukkaitamme entistä paremmin ja rakentaa monipuolisen asukasyhteistyön, vahvistamme tiimiämme.

Etsimme nyt

asukasyhteistyön asiantuntijaa,

jonka intohimona on huippuluokan asiakaskokemus.

Asukasyhteistyön asiantuntijan vastuulla on konsernimme asukashallinto, monipuolinen asukasyhteistyö, asumisneuvonta sekä asukasreklamaatioiden hoito. Asukasyhteistyön asiantuntija toimii läheisessä yhteistyössä isännöitsijöiden sekä kiinteistöpäälliköiden kanssa. Toimenkuvaan kuuluu myös asukastapahtumien järjestäminen toimipaikkakunnillamme.

Odotamme

• itsenäistä työskentelyotetta ja erinomaisia tiimityöskentelytaitoja
  • mahdollisuutta matkustaa ja työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin
  • kykyä käsitellä haastavia tilanteita ja hoitaa reklamaatioita
  • hyviä vuorovaikutustaitoja, vahvaa kirjallista sekä suullista ilmaisua suomeksi ja englanniksi
  • esiintymistaitoja
  • kehittämis- ja ideointikykyä
  • erinomaisia organisointitaitoja
  • työkokemusta esim. asiakkuuksien hoidosta, hallinnollisesta isännöinnistä tai asumisneuvonnasta

Eduksi katsotaan

• kiinteistöalan tuntemus
  • kokemus asiakaspalautteiden hoidosta

Uskomme, että hyvään asiakaskokemukseen tarvitaan hyvä työyhteisö. Panostamme työntekijöihimme ja haluamme jatkaa työyhteisömme kehittämistä. Henkilöstömme vahvuuksiksi on mainittu erityisesti hyvä työilmapiiri, yhteistyön sujuvuus yli tiimirajojen sekä valmius kehittää asioita. Olisiko tämä sinun tuleva työyhteisösi?

Toimipisteemme sijaitsee tällä hetkellä Länsi-Pasilassa mutta ensi kesänä pääset muuttamaan kanssamme Tapiolaan.

Kiinnostuitko?

Hae tehtävää vaikka heti! Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen osoitteeseen liisa.jenkins@fi.experis.com mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.10.2019. Aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikumppaninamme haussa toimiva Experiksen rekrytointikonsultti Liisa Jenkins, p. 050 5273453 tai liisa.jenkins@fi.experis.com.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Experis IT on erikoistunut IT-alan osaajiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.