Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.11.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Avustava isännöitsijä / Isännöitsijä, Kiinteistöjuridia, Tampere

Kiinteistöjuridia on pirkanmaalainen perheomisteinen kehityksen kärjessä oleva osaava ja yli 20 vuotta alalla toiminut ammattitaitoinen isännöintitoimisto, joka palvelee neljän toimiston vahvuudella.

Haemme hyvähenkiseen ja tehokkaaseen työyhteisöömme vastuullisen ja työtä pelkäämättömän asenteen omaavaa

avustavaa isännöitsijää / isännöitsijää

Tehtäviin kuuluu isännöitsijän tehtävien hoitaminen itsenäisesti isännöintitiimin jäsenenä.

Edellytämme aitoa halua toimia kiinteistöalalla. Palkattavalta henkilöltä odotamme hyvää vuorovaikutus- ja organisointikykyä sekä riittävää tietoteknistä osaamista. Aikaisempi työkokemus alalta katsotaan eduksi, mutta ei välttämätön. Alan koulutuksesta kiinnostuneille tarjoamme mahdollisuuden kouluttautua Kiinteistöjuridiassa jo 10 vuotta käytössä olleen koulutuspolun kautta työn ohessa. Koulutuspolun kautta on joukkoomme kasvanut monilta eri aloilta tulleista alan asiantuntijoista isännöintialan ammattilaisia. Yhtiössämme hyödynnetään yli 250 vuoden alan kokemusta.

Tarjoamme hyvän tiimityöyhteisön, jossa on valmiina toimivat työkalut käytettäväksi tehtävässä menestymiseen yhdessä mukavien työkavereiden kanssa.

Työsuhde on määräaikainen, jonka jälkeen mahdollisuus toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Hakuaika päättyy Ke 04.11.2020, klo: 16.00 mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. Hakemukset tulee lähettää sähköpostitse molempiin osoitteisiin: anne.pakkanen@kiinteistojuridia.fi ja jutta.haavikko@kiinteistojuridia.fi.

Lisätietoa saat: www.kiinteistojuridia.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.11.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!