Business Park Manager, Realia Management, Helsinki

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Realia Management on osa Realia Group -konsernia. www.realiamanagement.fi

Olisitko uusi työkaverimme? Etsimme nyt

business park manageria

Toimit nimetyn Business Park -toimistokohteen Business Park -Managerina / kiinteistöpäällikkönä ja vastaat kohteen palveluiden, tekniikan, talouden ja hallinnon toimivuudesta. Etsimme omatoimista ja aikaansaavaa työntekijää, jolta ei putoa hanskat tiskiin haastavienkaan tehtävien edessä. Johdat kokonaisuutta itseohjautuvasti, mutta tukenasi ovat Business Park -yksikön tiimikaverit sekä talouden ja kirjanpidon asiantuntijat. Tehtävässä korostuu yhteistyö eri toimijoiden kesken ja asiakaslähtöinen ote sekä vuokralaisten että kiinteistön omistajien suuntaan. Toimenkuvaan kuuluu vaihtelevia hankkeita ja asiakaskohtaamisia, mutta myös säännöllisiä budjetointiin, talouden seurantaan ja raportointiin liittyviä tehtäviä.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän Pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityksen asiantuntijapalvelukonsernissa. Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme, ja lisäksi koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.

Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla mm. Cuckoo-hyvinvointisovelluksen, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Lue lisää Realia Managementista työpaikkana täällä: www.realiamanagement.fi/tule-meille-toihin

Uudelta kollegaltamme odotamme:

Sinulla on soveltuva kiinteistöalan koulutus (AMK tai DI), kokemusta kiinteistöosakeyhtiöiden johtamisesta sekä näkemystä toimitilamarkkinoista ja -vuokrauksesta. Olet järjestelmällinen, oma-aloitteinen ja osaat priorisoida sekä hoidat asiat loppuun saakka. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot, ja kommunikoit sujuvasti myös englanniksi. Työssä menestyminen vaatii myös hyviä tietoteknisiä valmiuksia.

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, mutta viimeistään 29.5.2022. Lisätietoja tehtävästä antaa Taija Lumme, puh. 040 359 0961 tai taija.lumme@realia.fi.

Työnantajalupauksemme:

Realia tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Realialla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksiamme ovat mielenkiintoiset työtehtävät, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu sekä päätöksenteko. Lisäksi henkilöstömme kokee, että strategiaa ja tulevaisuuden näkymiä viestitään meillä hyvin ja esihenkilömme luottavat tiimiläisiinsä (henkilöstökysely 9/2021).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.