Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 09.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Hallinnollinen isännöitsijä, ASA-Isännöinti Oy, Helsinki

ASA-Isännöinti Oy on vuonna 1994 perustettu isännöitsijätoimisto ja olemme keskittyneet taloyhtiöiden isännöintiin pääkaupunkiseudulla. Tärkeitä yritystämme ohjaavia arvoja ovat luottamus ja halu palvella hyvin asiakkaitamme pienissä ja isoissa asioissa. Asiakas voi aina luottaa, että taloyhtiön asiat ovat hyvässä hoidossa. Ammattitaitoinen ja sitoutunut henkilökuntamme palvelee nykyisiä sekä tulevia uusia asiakkaitamme Vallilassa hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Henkilökuntaamme kuuluu tällä hetkellä seitsemän hallinnollista ja kaksi teknistä isännöitsijää, kolme kirjanpitäjää sekä neljä kiinteistösihteeriä.

Toiminnan kasvaessa etsimme nyt

hallinnollista isännöitsijää

Helsingin Vallilaan.

Työsuhde on vakituinen ja Eilakaislan tuottamasta rekrytointiprosessista työllistyt suoraan ASA-Isännöinti Oy:lle.

Tehtävässäsi vastaat itsenäisesti omien isännöimiesi asunto-osakeyhtiöiden hallinnollisesta isännöinnistä Helsingin alueella. Apunasi toimivat kiinteistösihteerit ja kirjanpitäjät. Saat vastuullesi yhteensä noin 15 taloyhtiön isännöintitehtävät.

Odotamme sinulta aikaisempaa vähintään muutaman vuoden työkokemusta taloyhtiöiden isännöintitehtävistä ja odotamme sinulla olevan isännöintialan ammattututkinto (IAT) suoritettuna. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta oma-aloitteista, itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, hyvää paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelu- ja kokoustaitoja sekä hyvää yhteistyökykyä ja asennetta. Toivomme sinun olevan myös avoin järjestelmätyöskentelyä ja toimintatapojen kehittämistä kohtaan. Kiteytettynä etsimämme henkilö on siis aktiivinen, erinomaisen asiakaspalveluasenteen omaava kiinteistöalan ammattilainen, joka on työssään tarkka ja suhtautuu tehtäviinsä aina suurella ammattitaidolla ja ylpeydellä.

ASA-Isännöinti Oy tarjoaa sinulle monipuolisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä, jossa myös sinun ajatuksesi ja toiveesi kuuluvat. Tukenasi toimii ammattitaitoinen työyhteisö, jossa tutkitusti viihdytään. Kilpailukykyisen palkkauksen ohella tarjoamme sinulle mahdollisuuden työsuhdeautoon (käyttöetu) sekä lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun.

Olisiko tässä uusi työpaikkasi? Haethan tehtävää pian, sillä työt alkavat sopimuksen mukaan nopeastikin, kuitenkin viimeistään maaliskuussa 2020. Haastattelemme hakijoita koko hakuprosessin ajan ja pyrimme tekemään valintoja nopeasti. Hakuaika tehtävään päättyy  9.2.2020.

Rekrytointi on ulkoistettu. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan rekrytointikonsultti Minna Juutilainen, puh. 030 6090 531.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 09.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!