Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 08.03.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Hallinnollinen isännöitsijä, ASA-Isännöinti Oy, Helsinki

ASA-Isännöinti Oy on vuodesta 1994 lähtien toiminut helsinkiläinen isännöitsijätoimisto, joka palvelee taloyhtiöasiakkaita PK-seudulla. Palveluihimme kuuluu hallinnollinen ja tekninen isännöinti. Toimistomme sijaitsee Helsingin Vallilassa ja työntekijöitä meillä on lähes 20. Toimimme kaikki saman katon alla ja tarjoamme sekä henkilökunnalle että asiakkaille vakaan ja luotettavan yrityksen.

Haemme

hallinnollista isännöitsijää

PK-seudulle.

Hallinnollisena isännöitsijänä vastuullesi tulee noin 15 asunto-osakeyhtiötä, joiden isännöintiä hoidat yhdessä kirjanpitäjiemme ja kiinteistösihteeriemme kanssa. Työtehtäviäsi ovat mm. taloyhtiöiden hallinnon hoitaminen hallituksen antamien ohjeiden mukaisesti, korjaushankkeiden hallinnollinen valmistelu ja hankkeisiin osallistuminen taloyhtiöiden edustajana, palvelutuottajien kilpailuttaminen, kiinteistöjen kunnossapitoon liittyvät tehtävät, yhtiökokousten ja hallitusten kokousten valmistelu ja päätösten toteuttaminen.

Mitä toivomme sinulta?

• Suoritettua IAT-tutkintoa
  • Vähintään muutaman vuoden kokemusta isännöintitehtävistä
  • Aktiivisuutta ja asiakaspalvelualttiutta
  • Hyviä neuvottelutaitoja ja paineensietokykyä

Mitä tarjoamme sinulle?

• Monipuolisen työn asiakasrajapinnassa
  • Tiiviin ja ammattitaitoisen työyhteisön
  • Mahdollisuuden työsuhdeautoon
  • Lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun
  • Laajan sairaskuluvakuutuksen
  • Kilpailukykyisen palkan

Rekrytointia hoitaa Värväämö ja kaikki yhteydenotot Värväämön kautta. Haluamme olla helposti lähestyttäviä. Voit soittaa meille, laittaa sähköpostia tai lähettää CV:n hakulinkistä. Tartu siis luuriin ja pirauta, Sonja p. 040-5085162 tai Juho p. 050-5149958, puhelusi on tervetullut! Sähköposti: sonja.vainio@varvaamo.fi mailto:sonja.vainio@varvaamo.fi tai
juho.palosaari@varvaamo.fi mailto:juho.palosaari@varvaamo.fi . Olemme sinuun yhteydessä kahden viikon sisällä hakemuksen jättämisestä, mikäli tulet valituksi jatkoon. Haku päättyy 22.3.2020.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 08.03.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!