Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 11.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Hallinnollinen isännöitsijä, Asuntosäätiö, Espoo

Me Asuntosäätiössä uskomme, että onnelliset kodit ja laadukas asuminen kuuluvat kaikille. Kun koko kortteli tuntuu kodilta, elämä on rikkaampaa, turvallisempaa ja onnellisempaa. Siksi me haluamme rakentaa monimuotoisia asuinympäristöjä ja tarjota pelkän neljän seinän sijaan koteja, jotka elävät. Olemme Suomen neljänneksi suurin asuinkiinteistöjen omistaja, ja suurin asumisoikeusasuntojen omistaja. Olemme aina katsoneet kauas huomiseen, ja kehitämme toimintaamme aktiivisesti. Unelma, joka syntyi Tapiolan puutarhakaupungissa vuosikymmeniä sitten elää jokaisessa ovenavauksessa tänäänkin.

Haemme nyt kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

hallinnollista isännöitsijää

, joka kulkee asukkaidemme mukana elämän eri hetkissä.

Hallinnollisena isännöitsijänä hoidat asumisoikeuskiinteistöjen monipuolisia tehtäviä, kuten asukasyhteistyötä, budjetointia, sopimusasioita ja laskutukseen liittyviä tehtäviä. Vastaat päivittäisestä asukasviestinnästä ja yhteydenpidosta eri sidosryhmien kanssa. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä vastuullasi olevien asumisoikeuskohteittesi teknisten isännöitsijöiden kanssa.

Olet etsimämme kollega, jos asiakaslähtöinen ajattelu ja erinomainen palveluasenne ovat ytimessäsi. Tehtävä vaatii itsenäistä ja järjestelmällistä työskentelytapaa sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja. Arvostamme kaupallista ja/tai teknistä koulutusta, kokemusta vastaavista tehtävistä, valmiutta iltakokouksiin (keväisin) sekä hyvää englannin kielen taitoa. Tehtävässä toimiminen edellyttää oman auton käyttöä.

Toivotamme sinut tervetulleeksi kymmenen isännöinnin ammattilaisen tiimiin. Meillä töitä tehdään asiakaslähtöisesti tiiviissä ja avoimessa yhteistyössä. Puhallamme yhteen hiileen ja olemme innostuneita työstämme. Meillä työntekijään luotetaan, ja saat vapautta työskennellä omalla otteellasi parhaita ratkaisuja ja palveluita asiakkaillemme tarjoten. Tiimin ja lähiesimiehen tuki ja apu ovat aina tarvittaessa käytettävissäsi. Toimistomme sijaitsee Espoon Tapiolassa. Tutustu Asuntosäätiöön tarkemmin verkkosivuillamme asuntosaatio.fi.

Mikäli haluat luomaan kanssamme onnellisia koteja ja laadukasta asumista, hae tehtävään 11.10.2020 mennessä osoitteessa www.experis.fi.

Lisätietoja: Experiksen rekrytointikonsultti Terhi Airas: terhi.airas@fi.experis.com, puh. 040 7000 204 ja/tai Liisa Jenkins liisa.jenkins@fi.experis.com puh. 050 5273 453

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 11.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!