Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 15.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Hallinnollinen isännöitsijä, Fluxio Isännöinti, Espoo

Fluxio Isännöinti on isännöintitoimialan uudistaja ja samalla sen nopeimmin kasvava toimisto. Olemme asiakaslähtöinen ja täysin digitaalisesti toimiva yritys. Kasvamme rohkeasti toimintatapoja ja palvelumalleja uudistaen. Uskomme loistavaan asiakaspalveluun, ehdottomaan avoimuuteen ja järjestelmälliseen proaktiiviseen taloyhtiöiden johtamiseen.

Meillä on alan parhaat digityökalut ja keskitetty asiakaspalvelu osakkaita ja asukkaita varten. Tiimissämme on tällä hetkellä yhdeksäntoista henkeä. Toimistomme on Espoon Otaniemessä ja toimimme pääkaupunkiseudulla.

Nyt etsimme

hallinnollista isännöitsijää

, jolla on IAT-tutkinto ja ainakin kolmen vuoden työkokemus alalta, relevanttia muuta työkokemusta ja mielellään ainakin ammattikorkeakoulutasoinen koulutus. Olet asiakaslähtöinen, palveluhenkinen, järjestelmällinen ja tiimipelaaja sekä kollegoiden että asiakkaiden suuntaan.

Vastaat omien taloyhtiöidesi kehittämisestä ja hallitusten palvelemisesta asiakkaan odotukset ylittäen. Tukenasi sinulla on loistava tiimi, alan parhaat toimintatavat ja työkalut sekä uudenlainen asiakaslähtöinen sopimusmalli. Pääset myös kehittämään yrityksemme toimintaa.

Tämä työ tarjoaa sinulle todellisen mahdollisuuden oppia uutta ja päästä osaksi toimialaa uudistavan kasvuyrityksen tarinaa. Ole rohkea.

Ota yhteyttä toimitusjohtajaamme Kalle Grönqvistiin kalle.gronqvist@fluxio.fi . Halutessasi sovitaan ensiksi puhelu, jossa voin vastata kysymyksiisi, joita sinulla varmasti on. Voit sitten päättää hakemuksen jättämisestä. Kannattaa olla rivakka, käynnistämme haastattelut samantien.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 15.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!