Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 10.04.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Hallinnollinen isännöitsijä, Isännöintipiste, Vantaa

Isännöintipiste on palveluasenteestaan ja pitkistä asiakassuhteistaan tunnettu paikallinen isännöintitoimisto Vantaalla. Olemme ylpeitä tyytyväisistä asiakkaistamme ja pidämme hyvää huolta tärkeimmästä voimavarastamme, työntekijöistämme.

Toimintamme kasvaessa ja kehittyessä etsimme

isännöitsijää

Tikkurilassa sijaitsevaan toimistoomme. Tehtävässä vastaat nimettyjen asunto-osakeyhtiöiden hallinnollisesta isännöinnistä yhdessä apunasi olevien osaajien, kuten kiinteistösihteerin, asiakaspalvelijan ja kirjanpitäjän kanssa. Etsimme joukkoomme kehityshaluista tekijää, joka haluaa työssään keskittyä taloyhtiöiden johtamiseen ja kehittämiseen yhteistyössä taloyhtiöiden hallitusten kanssa.

Odotamme sinulta

• Positiivisuutta ja can do -asennetta
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Itsenäistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta
  • Hyvää organisointi- ja yhteistyökykyä
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. ITS, IAT)
  • Vähintään 3 vuoden kokemusta taloyhtiöiden hallinnollisesta isännöinnistä

Arvostamme

• Kehityshalukkuutta
  • Joustavuutta
  • Soveltuvaa teknistä tai kaupallista osaamista ja koulutusta

Kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-etujen lisäksi tarjoamme hyvät mahdollisuudet kehittyä ja kouluttautua ammatissasi motivoituneen ja hyvinvoivan työporukan ympäröimänä.

Työt voit aloittaa sopimuksen mukaan. Työsuhde on vakituinen.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen Fiksurekry -palvelussa 10.4.2020 mennessä! Paikka voidaan täyttää heti sopivan osaajan löydyttyä.

Lisätietoja saat sähköpostitse toimitusjohtajaltamme Hannu Mäkelältä: hannu.makela@isannointipiste.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 10.04.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!